Beantwoord

Mijn klantnummer ontbreekt op mijn debetkaart

  • 10 February 2022
  • 2 reacties
  • 501 Bekeken

Ik heb volmacht op de bankrekening van mijn ouders en heb een bankkaart gekregen.

Hierop staat geen klantnummer, nodig om in te loggen op de site.

Hoe los ik dit op ?

icon

Beste antwoord van JillH 11 February 2022, 09:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Dag @Marina Hermkens ,

 

Hiervoor bel je best even naar het Easy Banking Centre, want vermoedelijk is er nog geen online banking contract actief op jouw naam, en dit is noodzakelijk om een klantennummer te creëren en toegang te krijgen tot Easy Banking. We kunnen dit telefonisch in orde brengen voor je.

Je kan ons bereiken op het nummer 02 762 60 00, maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u. Wanneer je inbelt en er gevraagd wordt naar een klantennummer, hoef je er geen in te geven, aangezien je dat momenteel nog niet kan. De adviseur zal jouw profiel kunnen opzoeken a.d.h.v. jouw familienaam en geboortedatum.

 

Alvast bedankt & een fijn weekend toegewenst,

 

Jill

Bedankt,

Het probleem is opgelost !

 

Reageer