Beantwoord

Nieuwe bankkaart nog niet aangekregen

  • 19 August 2021
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

  • Deskundige - Niveau 1
  • 1 reactie

Een week geleden heb ik gebeld om te melden dat ;zijn bankkaart niet meer werkt. Ze zouden mij een nieuwe kaart sturen. Ik heb deze nog steeds niet gekregen, enkele dagen geleden kreeg ik wel een sms voor een nieuw paswoord, maar nog geen bankkaart in de brievenbus. (de post wordt hier wel regelmatig in verkeerde brievenbussen gestoken)

Omdat mijn oude kaart het toch niet meer deed heb ik die weggegooid.

icon

Beste antwoord van JadieT 20 August 2021, 14:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Dag @HHil 

Heeft u toen de PIN code aangemaakt via het SMS bericht dat u ontvangen heeft?

Als u de PIN code toen aangemaakt heeft, wordt de debetkaart verzonden naar uw adres. Als deze PIN code niet binnen de 7 dagen aangemaakt werd via dit SMS bericht dan zal er automatisch een nieuwe PIN opgestuurd worden naar uw adres. De debetkaart volgt dan ook.

Hiervoor rekenen we een 5-tal bankwerkdagen voor.

Groetjes

Jadie

 

Reageer