Beantwoord

Nieuwe kaartlezer?

  • 15 April 2020
  • 3 reacties
  • 1867 Bekeken

Beste

Ik heb een mail gekregen over een nieuwe kaartlezer en ik vraag me af of deze echt is.

De link die dat ze u doorgeven is ook volgens mijn GSM een gevaarlijk website.

Dit is de link die dat ze doorgaven (https://www.bnpparibasfortisbeb.be.bunvvse.info)

Zou u mij hiermee kunnen helpen?

 

icon

Beste antwoord van LienV 15 April 2020, 16:08

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag Geert

 

Dat is geen bericht van ons. Wij lanceren om te beginnen al geen nieuwe kaartlezer. 

Ik verwijs ook even naar een reactie van een andere persoon op Community, hij heeft een gelijkaardige mail ontvangen.

 

Groeten

 

LienV

Beste,

ook nu gaat er weer een nieuwe mail rond ivm een nieuwe kaartlezer. Hoewel hij er ‘echter’ uit ziet dan de vorige twijfel ik toch nog of het geen spam is. Kunnen jullie dit bevestigen/ontkennen?

 

Reputatie 1

Dag Michael, dit is ook phishing.

Het lijkt inderdaad goed op een mail van ons, maar zoals eerder aangehaald, we lanceren geen nieuwe ‘veiligere’ kaartlezer. 

Je mag de mail doormailen naar phishing@bnpparibasfortis.com en nadien verwijderen.

 

In principe ga je best nooit in op e-mails die vragen om voor een bepaalde datum iets te doen. Al zeker niet via een link. Kijk altijd op onze website na, of kijk in de uittreksels, als er bepaalde wijzigingen zouden komen, wordt je via die weg op de hoogte gesteld. 

 

Groeten

 

LienV

Reageer