ik heb vandaag mijn nieuwe visakaart ontvangen , heb ze geactiveerd in winkel
maar online betaling lukt niet
Er ging iets mis bij verwerken van je creditkaartgegevens
hoe is dit op te lossen ?
mgv.
Beste antwoord van Alexander
Bekijk origineelik heb vandaag mijn nieuwe visakaart ontvangen , heb ze geactiveerd in winkel
maar online betaling lukt niet
Er ging iets mis bij verwerken van je creditkaartgegevens
hoe is dit op te lossen ?
mgv.
Beste antwoord van Alexander
Bekijk origineelHeb je eens naar de instellingen voor uw kredietkaart gekeken en is online betalen geactiveerd? Zo neen dan zou ik deze activeren, zo ja dan klopt er iets niet en dan is het beste van contact op te nemen met de bank.
Bedankt voor je antwoord , later op de avond ging ik nog is zien naar de site , en de bestelling was geplaatst
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.