Beantwoord

Nieuwe VISA kaart werkt niet in de winkel (wel aan de bankautomaat?)

  • 26 June 2021
  • 3 reacties
  • 430 Bekeken

mijn nieuwe VISA kaart (niet de debet Visakaart), de creditkaart ontvangen en geactiveerd door er in de winkel een aankoop mee te doen.  Dit was gelukt.  Vandaag wil ik de kaart opnieuw in een winkel gebruiken en dit lukt niet meer? Heb gecheckt bij de bankautomaat en via Bancontact kon ik wel cash afhalen met de Visa creditkaart.  

Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? 

 

icon

Beste antwoord van JarneM 28 June 2021, 10:30

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hey @Diana Sch. ,

 

Dit ligt vermoedelijk aan de kaartterminal waar deze handelaar mee werkt. Bij sommige, vaak kleinere handelaars, werken ze nog niet met de meest recente versie van kaartterminals waar ook de Visa Debit op zal geaccepteerd worden.

 

Je kan best even contact opnemen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02/ 762 60 00 om alles te kunnen controleren en het nodige door te sturen om deze handelaar eventueel op de hoogte te brengen.

 

 

Vriendelijke groeten,

 

JarneM

dus nu verwachten jullie dat wij als klant druk gaan uitoefenen op de kleine handelaars om een nieuwe kaartterminal aan te schaffen ? 

Reputatie 7

@chrisvannoten 

Als je ergens problemen hebt om te betalen en je dat aan ons laat weten, dan kunnen wij samen met de handelaar, met Visa en met de leverancier van de handelaar zijn betaalterminals zoeken naar een oplossing. 

Reageer