Beantwoord

Opzeg van de kluis met recuperatie van de huur

  • 12 April 2024
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

Beste,

 

Ik werd enkele dagen gedebiteerd voor 126 euro voor de huur van een kluisje in een kantoor.

Deze huur is de voorbije jaren gevoelig gestegen en ook weer tegenover van vorig jaar.

Hier wordt eigenaardig genoeg geen verwittiging van gegeven.

Nu weet ik dat je de huur kan opzeggen met recuperatie van de betaalde huur binnen een aantal dagen.

Tot wanneer geldt dit? De nieuwe huur loopt tot 01-04-2025

Dank

 
icon

Beste antwoord van Joycevdv 12 April 2024, 10:12

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @Misby ,

Eind Januari is er een berichtgeving geweest via jouw klantenberichten op onze website over de verhoging van de huur van de kluizen. 

Deze zijn inderdaad een stuk omhoog gegaan wegens de verhoogde kosten om een kluizenzaal open te houden en te onderhouden. 

Je kan jouw kluis opzeggen tem 30/4/24 als je aanspraak wil maken op de volledige terugbetaling.

 

Groetjes, Joyce. 

Beste, 

 

Graag kom ik terug op het antwoord van Joyce re berichtgeving via klantenberichten op de website over de verhoging van de huur van de kluizen. 

 

Ik keek de banking app na alsook webbanking en kon geen enkel bericht terugvinden. 

 

Het lijkt me logisch dat er via deze kanalen een bericht zou gestuurd worden naar de klanten, toch? 

Bedoelt u klantenberichten via deze kanalen?

 

Wij hebben ondertussen de bank gecontacteerd via email voor het opzeggen van een kluis. 

 

Mvg,

 

Katia Timmermans

Dag @Katia Timmermans ,

 

In de loop van de maand januari zou je hier een uittreksel over ontvangen hebben op de rekening waar deze kosten vanaf gaat.

 

Vind je dit terug?

 

Groetjes,

Lieze

Beste Lieze, 

 

Ik keek de folders na en kon idd onder “Informatie” onder uittreksels het bericht vinden, waarvoor hartelijk dank. 

 

Mvg,

Katia Timmermans

Reageer