Beantwoord

Overschakeling naar Hello pack vanaf januari 2024

  • 3 December 2023
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Eind oktober had ik een afspraak gemaakt voor advies omtrent de verschillende packs die beschikbaar zijn vanaf januari 2024. Hierbij had ik de eerstvolgende vrije momenten begin november aangeduid. Drie dagen later kreeg ik bevestiging dat ik pas vanaf december (!) in het kantoor terecht kon voor advies. Daar kreeg ik te horen dat het niet meer mogelijk was om te wisselen van pack en dat ik dit vanaf 1 januari moet regelen door opnieuw een afspraak te maken of te bellen. Het kwam over alsof de adviseur echter weinig kennis had over de packs. Is er een manier om de wijziging online te regelen? Wat is de beste manier van wijziging? Worden er mij nog kosten aangerekend in januari 2024 van een Easy Guide Pack aangezien dat nu gekozen werd voor mij?

icon

Beste antwoord van LarsD 4 December 2023, 10:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Bernadette_N,

Bedankt om je ervaring met ons te delen.

Je kan vanaf januari best contact nemen via het Easy Banking Centre om je keuze te bevestigen.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor jou klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Voor de mensen die niet al vooraf een keuze hebben kunnen doorgeven worden zij vanaf januari omgezet worden naar het pakket dat in de eerste plaats was voorgesteld. Deze personen zullen echter pas aangerekend worden voor het pakket als zij ook nog na januari in dat zelfde pakket blijven en geen andere keuze maken.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD
 

Reageer