Overschrijven vanaf visa debit

  • 23 August 2021
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken

Ik wil van mijn visa débit kaart overschrijven naar mijn zichtrekening kan dat als je het op een limiet heb gezet van 250euro en je wil naar maximum 750euro waarvan je nog 500euro bezit? Hoe kan ik het snelste overschrijven? 


1 reactie

Reputatie 7

Hallo @Gizmo.83 

Een Visa Debit-kaart is een gewone debetkaart die aan jouw zichtrekening gekoppeld is. Je kan ze, net zoals je oude Maestro-debetkaart, niet gebruiken om geld over te schrijven naar diezelfde rekening, want je gebruikt met dit type kaart altijd het geld dat al op die rekening staat. 

Als je wilt overschrijven naar een andere zichtrekening, dan kan je alvast net zoals voordien een overschrijving starten via Easy Banking. De werking van de Bancontact-Visa Debit-debetkaart is alvast exact hetzelfde als die van de oude Bancontact-Maestro-debetkaart.

Of bedoel je dat je een Visa kredietkaart hebt en dat je daarvan geld wilt overschrijven naar je zichtrekening? In dat geval kan je dat enkel doen als je een Optiline-geldreserve aan die kaart hebt gekoppeld. Je kan dan geld overschrijven via https://ro.bnpparibasfortis.be/ of telefonisch via 02 508 44 40.

Reageer