overschrijvingen online

  • 12 December 2020
  • 8 reacties
  • 245 Bekeken

Toen ik vandaag online een overschrijving wou maken kreeg ik een mededeling dat ik over geen rekening beschik om overschrijvingen te doen.

Dit is de eerste keer dat ik dit probleem heb , ik heb gisteren nog een overschrijving gedaan, zonder probleem.

Via de app lukt het ook niet, heeft er nog iemand dit probleem ooit gehad en wat moet ik doen om dit op te lossen…??


8 reacties

Reputatie 2

Hallo @Beatrice9 !

Via deze weg hebben wij helaas geen toegang tot jouw gegevens. Je neemt best even telefonisch contact met ons op. Dit kan via de Easy Banking App of op het nummer: 02 762 60 00 aan de hand van de Easy Banking Phone Code.

Op deze manier bel je beveiligd binnen en kunnen wij nakijken wat er mis gaat.

Blijkbaar moet er een nieuw bewijs van inschrijving van domicilie bij de gemeente gehaald worden en aan de bank bezorgen….ik weet niet waarom het nodig is, bij mijn verhuis in April is alles in orde gemaakt...Ik vind het ook heel erg grof dat ze mij niet eens verwittigen, van de ene moment op de andere blokkeren ze mijn rekening , zo maar, ineens, ik zit nu al heel de week zonder geld in huis en kan mijn rekeningen niet betalen...ik heb wel al besloten om van bank te veranderen zodra ze het terug gedeblokkeerd hebben, dit vind ik echt niet kunnen….

Hey @Beatrice9 ,

Ik kan me inbeelden dat het inderdaad niet fijn is dat je rekeningen plots geblokkeerd zijn.

Je zou hier per post voor verwittigd worden, maar uit je verhaal af te lezen kan het zijn dat dit naar je oude adres is opgestuurd.

Als je dit bewijs aan ons bezorgd, brengen we dit zo snel mogelijk in orde.

Mijn excuses voor de hinder,

Lieze

Ik heb het document woensdag aangetekend verstuurd, maar nog steeds niets geregeld...dat wordt dan een geweldige kerst ..dank u wel BNPPARIBASFORTIS...ik kan gewoon geen kerstinkopen doen, en heb sinds vorige week zaterdag geen geld in huis….heb woensdag het laatste brood gegeten...en zit nu van gisteren op water...ik hoop dat vele mensen dit lezen en van bank zullen willen veranderen , net als ik, dit is gewoon heel erg ROT...en dat ze brieven naar mij oud adres zouden gestuurd hebben, is nog meer absurd, ze weten verdomme goed waar ik woon!!!!!!!!  ik heb besloten om naar de pers te gaan hiermee, jullie zullen het geweten hebben

 

Mijn excuses voor het ongemak, @Beatrice9 .

Kan je via de tracking code van je aangetekende zending kijken of het document al bij ons is toegekomen?

Groetjes,

Lieze

Beste, het document is op vrijdag 18 December om 8h14 afgeleverd bij BNPPARIBASFORTIS  in Antwerpen , Meir, ik heb er niets van gehoord  en heb gisteren nog proberen te bellen na 19H omdat op de site stond dat ze tot 20h open waren...heb geen aansluiting met Antwerpen gekregen

Hey @Beatrice9 ,

Als dit vrijdag is aangekomen, zal dit begin komende week behandeld worden.

De kantoren zijn momenteel telefonisch bereikbaar op weekdagen tussen 9 en 16.30.

Groetjes,

Lieze

Het attest is vrijdag aangetekend afgeleverd, ondertussen wat telefoons heen onweer gehad , en ook vandaag werd ik gebeld….na zoveel dagen moeten ze Brussel contacteren en vragen om deblokkering en waarom dat nog niet gebeurd is…..Ik heb me ondertussen moeten ziekmelding, ik kan niet naar het werk omdat ik niet aan mijn geld kan om te gaan tanken, en kan er niet geraken, ik kan geen boodschappen doen, niets als sinds vorige week zaterdag, en het zou in het beste geval volgende week maandag misschien opgelost gepakt worden….das meer dan 2 weken zonder geld,  kan geen rekeningen betalen, kan niet naar het werk, omdat ik geen geld heb om te tanken,eten kan ik ook niet kopen ik heb niets in huis en jullie zeggen heel gewoonweg het zal wel in de loop van de week opgelost worden...gelukkig loopt de waterkraan nog, want das nog alles wat ik heb, water uit de kraan..

Reageer