Normaal zou het bedrag van mijn verrichtingen van februari gisteren van mijn rekening moeten zijn gegaan, maar dat is ook niet gebeurd.
Is het een algemeen probleem?
Beste antwoord van Wiske
Bekijk origineelBeste antwoord van Wiske
Bekijk origineelKan het dat dit probleem opnieuw is opgedoken?
Kan het dat dit probleem opnieuw is opgedoken?
Het is ook zo, ik heb verschillende verrichtingen gedaan op mijn Visa Classic en die zijn nog steeds niet zichtbaar en dat is al een hele week zo en voor alle duidelijkheid die verrichtingen zijn niet meer in reservatie.
Ik kreeg daarnet door dat de problemen met de reservaties opgelost zouden zijn. Nogmaals onze excuses voor het wachten.
Als je toch nog niet alle info ziet, laat het me dan zeker weten.
Het probleem lijkt dus terug te zijn. Wordt dit opgenomen? En inderdaad. Nu zelfs geen reservaties meer te zien.
Dag
Het probleem waarover het in dit onderwerp oorspronkelijk ging, dateert van 2 jaar geleden en we kregen nog geen andere meldingen, dus vermoedelijk is er iets anders aan de hand.
Kunnen jullie me bevestigen dat jullie de stappen in onderstaande handleiding volgen om jullie verrichtingen te raadplegen? Kunnen jullie me ook laten weten of jullie problemen hebben in Easy Banking App, in Easy Banking Web of in beiden? In het geval dat het enkel om Easy Banking App gaat; welk toestel en welke versie van iOS of Android gebruiken jullie?
Met die info kan ik het dan meteen laten onderzoeken.
Dag
Het probleem waarover het in dit onderwerp oorspronkelijk ging, dateert van 2 jaar geleden en we kregen nog geen andere meldingen, dus vermoedelijk is er iets anders aan de hand.
Kunnen jullie me bevestigen dat jullie de stappen in onderstaande handleiding volgen om jullie verrichtingen te raadplegen? Kunnen jullie me ook laten weten of jullie problemen hebben in Easy Banking App, in Easy Banking Web of in beiden? In het geval dat het enkel om Easy Banking App gaat; welk toestel en welke versie van iOS of Android gebruiken jullie?
Met die info kan ik het dan meteen laten onderzoeken.
Ik doorloop alle stappen juist op de Easy Banking App, waarvan ik de laatste versie heb geïnstalleerd. Het probleem is ook pas deze maand opgedoken dus mogelijk gaan er binnenkort nog meldingen opduiken. De verrichtingen blijven bij ‘Huidige maand’ staan op ‘van 2 juli tot 1 augustus’. Verrichtingen van daarna zijn niet zichtbaar. Al wordt wel het beschikbare saldo aangepast.
Bedankt
Kan je me nog volgende info geven?
Bedankt
Kan je me nog volgende info geven?
App is geüpdatet. DM gestuurd met info telefoon. Niet kunnen proberen op laptop.
Dat probleem doet zich ook voor via Easy Bank Web dus welke smartphone, tablet of laptop ik gebruik speelt dan ook geen rol.
Dat probleem doet zich ook voor via Easy Bank Web dus welke smartphone, tablet of laptop ik gebruik speelt dan ook geen rol.
Klopt. Ook op Easy Banking Web. Net geprobeerd.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.