Ik kocht een pakket aan en betaalde met Visa.
Nu is het pakket niet geleverd en is het ook duidelijk verloren.
Welke procedure moet ik doen voor terugboekingsmechanisme?
Dank je
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelIk kocht een pakket aan en betaalde met Visa.
Nu is het pakket niet geleverd en is het ook duidelijk verloren.
Welke procedure moet ik doen voor terugboekingsmechanisme?
Dank je
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
Indien je hierbij ook een vermoeden hebt van fraude dan raden we aan om de kaart waarmee de verrichting is gebeurd te blokkeren via Card Stop.
Wanneer het een betaling is via de kaart dan ben je ook afhankelijk van de handelaar waar de betaling is gebeurd om je geld terug te eisen.
Voor betalingen met een kredietkaart is er de mogelijkheid om de verrichting te betwisten.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.