Beste lezers,
ik heb mijn pas geblokkeerd omdat ik het kwijt was, maar nu is het niet mogelijk om in de app een vervangende bankpas te bestellen.
Wat moet ik nu doen?
Beste antwoord van JessicaJ
Bekijk origineelBeste lezers,
ik heb mijn pas geblokkeerd omdat ik het kwijt was, maar nu is het niet mogelijk om in de app een vervangende bankpas te bestellen.
Wat moet ik nu doen?
Beste antwoord van JessicaJ
Bekijk origineelBeste lezers,
ik heb mijn pas geblokkeerd omdat ik het kwijt was, maar nu is het niet mogelijk om in de app een vervangende bankpas te bestellen.
Wat moet ik nu doen?
Hey goedemiddag,
je kan even het beste telefonisch contact opnemen met het Easy Banking Centre zodat zij je kaart kunnen vervangen voor jou.
Indien je Easy Banking App op je telefoon staat kan je klikken op “communicatie”; “hulp en contact” en daarna kan je doorklikken op het onderwerp “rekeningen en kaarten”. Je zal daar vragen vinden, maar onderaan “ik vind niet wat ik zoek”, waarna je kan bellen naar het Easy Banking Centre. Aangezien je vanuit de Easy Banking App binnen belt, zullen zij jouw dossier meteen kunnen bijhalen en je kaart vervangen.
Staat je Easy Banking App toevallig enkel op je tablet? Neem dan telefonisch contact op op het nummer 02 762 60 00.
Ons Easy Banking Centre is vandaag nog geopend tot 22 uur. Morgen zijn zij ook bereikbaar van 9 - 17 uur.
Groetjes,
Jess
Ik heb geklikt op pas definitief blokkeren, dit betekent toch niet dat mijn geld op de rekening ook geblokkeerd is? Kan ik nog wel geld overschrijven?
Ik heb geklikt op pas definitief blokkeren, dit betekent toch niet dat mijn geld op de rekening ook geblokkeerd is? Kan ik nog wel geld overschrijven?
Hey goedemiddag,
Je kan nog steeds overschrijven, het is alleen de kaart die hier definitief wordt geblokkeerd.
Indien je nog bijkomende vragen hebt kan je het beste rechtstreeks telefonisch contact opnemen aangezien we nu eigenlijk Community pas dinsdag zullen verder behandelen.
Indien je nog niet hebt gebeld om een nieuwe kaart te bestellen, zeker ook doen via het Easy Banking Centre.
Prettig weekend!
Groetjes,
Jess
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.