Beantwoord

Payconic werkt niet

  • 3 February 2022
  • 6 reacties
  • 444 Bekeken

Ik heb een nieuwe bankkaart en payconiq werkt niet meer. 

 

Ik krijg de error dat de transactie geweigerd is bij het koppelen van de bankkaart. 

Ik heb de telefoon al af en opgezet en payconiq eraf gesmeten en terug geinstalleerd. Graag een oplossing die werkt 

icon

Beste antwoord van YannickB 3 February 2022, 19:20

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hallo @Jeffow 

Heb je een debetkaart van BNP Paribas Fortis of van Hello bank? Welke van deze twee banken kies je wanneer je de kaart toe wilt voegen?

Kan je eventueel ook eens proberen om een betaling via QR-code te bevestigen via de optie Scannen in Easy Banking App en me laten weten of dat wel lukt?

BNP paribas. 

Die QR code dingen gebruik ik maar zelden. En het gaat over payconic, niet over die fortis app, ik heb payconiq net gedownload omdat die bancontact functie van jullie app meer niet dan wel werkt!!! 

Reputatie 7

Ik begrijp dat het niet prettig is wanneer je problemen hebt. 

De reden dat ik je naar Easy Banking App vroeg, is dat wij in onze app simpelweg het systeem van Payconiq by Bancontact hebben overgenomen. Als je in Easy Banking App dus dezelfde problemen ervaart, dan moeten we richting je kaart of rekening kijken om voor een oplossing te kunnen zorgen.

Heb je enkel in de Payconiq by Bancontact app problemen, dan kunnen we op dat niveau zoeken naar een oplossing.

Ik denk dat het probleem bij Payconiq ligt en het feit dat die nieuwe kaartnummer een VISA nummer is en zij gewoon een bankkaart willen verifiëren. Maar ik ken er natuurlijk ook niks van. 

Ondertussen heb ik Google Pay maar geinstalleerd, en dat werkt wel vlot!

Reputatie 7

Payconiq by Bancontact kan gebruikt worden in combinatie met een Bancontact-Visa Debit-debetkaart. Het gaat hier niet om een algemeen probleem, maar om een dat specifiek voor jou en voor een ander lid op deze Community op lijkt te duiken.

Ik help je hier graag mee verder, maar omdat we via deze site geen enkele toegang tot klantgegevens hebben, heb ik wel wat meer info van je nodig om de precieze oorzaak te kunnen vinden. Kan je me daarom laten weten of je dezelfde problemen via de Scan-functie in Easy Banking App hebt?

Payconiq by Bancontact kan gebruikt worden in combinatie met een Bancontact-Visa Debit-debetkaart. Het gaat hier niet om een algemeen probleem, maar om een dat specifiek voor jou en voor een ander lid op deze Community op lijkt te duiken.

 

Ik hoor het je graag zeggen, maar totop heden is dat niet het geval. 

 

Reageer