Beantwoord

payconiq

  • 3 August 2022
  • 2 reacties
  • 135 Bekeken

sinds het gebruik van een nieuwe iphone kan ik de app payconiq niet meer gebruiken. Sted de mlededeling op het einde “er liep iets fout” en er wordt ook gesteld dat het opgegeven kaartnummer reeds gekoppeld is aan payconiq. Bij de oude iphone werd alles verwijderd, terug de fabrieksinstellingen.

Wat nu?

icon

Beste antwoord van YannickB 3 August 2022, 12:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hallo Sabine,

Je neemt best even contact op met Payconiq by Bancontact om je profiel bij hen te laten resetten. Vermoedelijk werd de verbinding tussen Payconiq by Bancontact, het oude toestel en je zichtrekening niet correct verwijderd.

Je kan hen bereiken op het nummer 02 234 11 49.

Dag Yannick, bedankt. wat ook vreemd is, is dat de app van de bank wel werkt maar niet als het aankomt op het scannen van QR-codes. 

Hoe verklaar je dit?

Reageer