Beantwoord

Payconiq - krijg rekening nog steeds niet gekoppeld

  • 13 November 2021
  • 28 reacties
  • 20052 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7

Hallo @Els Vervoe 

Heb je toevallig een smartphone van Samsung?

Er lijkt iets fout te lopen met de standaardbrowser van Samsung, waardoor er problemen kunnen ontstaan wanneer Payconiq by Bancontact je naar onze website doorstuurt.

Je kan dat oplossen door in de instellingen van jouw smartphone de cache van jouw browser te verwijderen.

Een andere oplossing is dat je Google Chrome op je smartphone installeert. Vervolgens dien je Chrome te selecteren wanneer je in Payconiq gevraagd wordt om een browser te kiezen (op het moment dat je naar ons wordt doorgeschakeld). Je kan Chrome ook in de instellingen van jouw smartphone aanduiden als standaardbrowser.

Beste dit heb ik ook voor helemaal hetzelfde 

app er al afgesmeten

telefoon heropgestard en nog steeds die zelfde meldingen. 

Reputatie 7

Hallo @Alain3582 

Ik raad je aan om eerst en vooral je toestel even volledig uit en terug aan te zetten. Als het nadien nog steeds niet lukt om je rekening aan Payconiq by Bancontact te koppelen, dan kan je best even die app verwijderen en opnieuw installeren.

Reageer