Beantwoord

Payconiq - krijg rekening nog steeds niet gekoppeld

  • 13 November 2021
  • 28 reacties
  • 20049 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 7

Dag @BartHSC 

Bestaat de code die je van je kaartlezer krijgt uit acht cijfers en zijn die ook allemaal nog goed leesbaar?

Wanneer die code niet aanvaard wordt, duidt dat namelijk eerder op een fout bij het volgen van de stappen, een defecte kaartlezer, het gebruik van een kaartlezer van een andere bank, of een defecte kaart.

Sinds gisteren hetzelfde probleem als Kelly.

Veranderd van gsm, Iphone 13 nu. En ook alles geprobeerd. GSM heropstarten, app verwijderen, chrome gebruiken, zelf gebeld naar payconic en die hebben mijn account gereset, maar steeds als ik mijn rekening wilt linken krijg ik de melding van ‘er ging iets mis’… Frustrerend is het.

 

Hopelijk snel een oplossing

Mvg,

Jonas

Reeds geactiveerd

ik koos Bnp gezien dat mijn kaart is, lukt niet. Toen koos ik andere bank en dan is het wel gelukt. Raar maar voor mij is het opgelost. 
 

ik moest voor de reset trouwens bellen naar support Payconiq en niet de bank 

 

Dag Kelly,

Heb een gedeeltelijke oplossing gevonden. Als je je bank wilt linken, kies je voor ‘andere bank’ en dan kom je in je menu met je kaarten en kan je betalingen doen. Je bankrekening koppelen lukt wel nog steeds niet.

Mvg,

Jonas

Reageer