Beantwoord

paypal geweigerd

  • 28 April 2021
  • 3 reacties
  • 1174 Bekeken

Ik had afgelopen week een transactie met Paypal gedaan via de bank maar deze is geweigerd aangezien ik een te laag saldo op mijn zichtrekening had staan en dit had ik te laat door. 

Wordt deze verrichting opnieuw aangevraagd door Paypal/de bank zelf? Of hoe los ik dit op? Op Paypal zelf vind ik niets terug, alle betalingen zijn gelukt en mijn saldo staat op 0. Schrijf ik het bedrag over naar Paypal of wacht ik dit af? Alvast bedankt

icon

Beste antwoord van Jonigoubert 28 April 2021, 21:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @4xiao 

Klopt het dat je PayPal rechtstreeks aan je rekening hebt gekoppeld en dat zij het geld via een domiciliëring afhouden? In dat geval zal PayPal vermoedelijk proberen om het bedrag nogmaals af te houden.

Om te weten wanneer dat zal gebeuren, of om echt 100% zeker te zijn dat zij de domiciliëring opnieuw aan zullen bieden en dat je niet manueel moet overschrijven, kan je altijd even met PayPal zelf contact opnemen.

Hallo, @4xiao 

Mag ik weten of je met creditkaart betaald of via je rekeningnummer via Paypal? 

Dan zoek ik even mee. Want persoonlijk gebruik ik paypal zelf ook. 

 

Groetjes Joni

Hallo, @4xiao 

Ik heb het even voor je opgezocht. Natuurlijk heb ik dit zelf niet getypt, Zoals ze zeggen koppie & Plak.

 

Ik hoop dat je hier een beetje wijzer uit wordt.:slight_smile:

 

Dit kunnen de volgende redenen zijn waarom jouw betaling niet doorgegaan is: 

 

Een betaling kan om verschillende redenen worden geweigerd. Als uw betaling is geweigerd, moet u mogelijk het volgende doen:

Als geen van bovenstaande handelingen van toepassing is of als u problemen blijft ondervinden met uw betaling, kunt u ook het volgende proberen:

  • Een andere betaalmethode gebruiken om af te rekenen. Als u maar één betaalmethode aan uw PayPal-rekening hebt gekoppeld, moet u er eerst nog een toevoegen voordat u dit kunt doen. U kunt een bankpas of creditcard toevoegenof een bankrekening toevoegen
  • De gegevens van de ontvanger bevestigen. Controleer of de ontvanger de registratie voor PayPal heeft voltooid en dat u het juiste e-mailadres of telefoonnummer hebt.
  • Contact opnemen met uw kaartuitgevende instantie of bank voor meer informatie. Uw kaartuitgevende instantie of bank laat PayPal niet weten waarom uw kaart is geweigerd om uw privacy te beschermen. Kunt u nog steeds geen betaling verrichten, neem dan rechtstreeks contact op met de instantie of bank voor meer informatie.

 

Ik hoop dat het je lukt, Indien niet dan zou ik eens proberen om Paypal te contacteren dat kan via verschillende manieren, De link vindt je hier. 

https://www.paypal.com/smc/customer 

 

Ik wens je alvast veel succes!! 

 

Groetjes 

Joni

Reageer