Beste
Ik heb een prepaidkaart .
Er zit een bedrag van meer dan 200 euro in, maar ik kan het niet ophalen of online betalen !!!!!!
Hoe kan ik het overboeken naar mijn oorspronkelijke bankrekening?
Beste antwoord van IngeD
Bekijk origineelBeste
Ik heb een prepaidkaart .
Er zit een bedrag van meer dan 200 euro in, maar ik kan het niet ophalen of online betalen !!!!!!
Hoe kan ik het overboeken naar mijn oorspronkelijke bankrekening?
Beste antwoord van IngeD
Bekijk origineelBest,
Het probleem is dat ik iets heb terug gestuurd, die zou ergens deze maand aankomen. Op mijn paypal kreeg ik een bericht dat het geld aangekomen zou moeten zijn. Hoe kan ik dit bedrag op mijn officiële rekening zetten? Of wordt dit ook automatisch overgeschreven op mijn rekening? Zoja, kunt u dit alsjeblieft laten weten. Dankjewel
gr, Racha hafez
Hallo Racha,
Ik heb de details over je verrichtingen uit je bericht verwijderd. Persoonlijke en bancaire informatie deel je best nooit zomaar via het internet.
Als de terugstorting nog voor gisteren gebeurde, dan zal het geld automatisch door Buyway (de uitgever van de prepaid kaarten) op je rekening gestort worden. Je zal het dan in de komende dagen zien verschijnen.
Is het pas vandaag teruggestort, of heb je begin volgende week nog steeds niets ontvangen, dan raad ik je aan om ons even te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code. Op die manier kunnen we het geld manueel op je rekening laten storten.
Hallo
De prepaidkaart is automatisch afgesloten op 17/11/2020. Het resterende saldo zal ook automatisch op jouw rekening gestort worden. Het is echter zo dat hier vertraging op zit. Onze excuses hiervoor.
Je mag het resterende saldo zo snel mogelijk op jouw rekening verwachten, je hoeft hier verder niets voor te doen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.