Beantwoord

PIN code aanpassen via easy banking app

  • 28 November 2023
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Beste, 

Ik wil mijn PIN bekijken/wijzigen via de Easy banking app maar krijg een (TEC0001) fout te zien met het bericht dat er een storing optreedt, dit is nu al twee dagen zo, is er een probleem met de App of is hier iets anders aan de hand?

icon

Beste antwoord van Bert VdE 29 November 2023, 09:44

Bekijk origineel

2 reacties

Dag @KenCasier ,

 

Bedankt voor jouw bericht. Er is momenteel geen algemeen gekend probleem bij ons. Je kan eventueel proberen om onze app te verwijderen en opnieuw te downloaden.

Indien dit het probleem niet verhelpt, raad ik je aan om contact met ons op te nemen via jouw Easy Banking App door te klikken op "Communicatie" -> "Hulp en contact" -> "iets anders" -> "Hulp met internetbankieren" -> "Easy Banking Centre". Dan kunnen wij samen zoeken naar een oplossing voor dit probleem.

Maak je geen gebruik van onze app? Dan kan je ons ook contacteren op het nummer 02 433 40 92.
Wij staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes,

Bert

Bedankt, 

Toen ik deze ochtend probeerde lukte het wel, waarschijnlijk een tijdelijk synchronisatie probleempje in combinatie met een update van mijn smartphone.  

Reageer