Beantwoord

Positief saldo kredietkaart

  • 28 January 2022
  • 2 reacties
  • 399 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Ik heb vorige maand een terugbetaling gehad op mijn kredietkaart van een geannuleerd evenement, maar kwam niet aan het bedrag met andere uitgaves dus werd december op een positief saldo afgesloten.

 

Nu merk ik dat dit deze maand niet meegerekend wordt met mijn uitgaves… Het geld gaat pas 1 februari van mijn rekening, maar ik vraag me af of dit pas dan verrekend wordt? Nu staat er voorlopig enkel het uitgavebedrag van deze maand zonder aftrekking van het positief saldo van vorige maand.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

icon

Beste antwoord van JillH 28 January 2022, 10:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Dag @nm777 ,

 

Normaal wordt er alsnog rekening gehouden met jouw positief saldo bij de verrekening van je kredietkaartuitgaven van je zichtrekening. Je kan ook een terugbetaling van het positieve saldo aanvragen, zoals hieronder wordt toegelicht in volgend Community bericht:

 

 

Alvast een fijn weekend gewenst,

 

Jill

 

Dag @nm777 ,

 

Normaal wordt er alsnog rekening gehouden met jouw positief saldo bij de verrekening van je kredietkaartuitgaven van je zichtrekening. Je kan ook een terugbetaling van het positieve saldo aanvragen, zoals hieronder wordt toegelicht in volgend Community bericht:

 

 

Alvast een fijn weekend gewenst,

 

Jill

 

Dag Jill,

 

Bedankt voor het snelle antwoord! Vond het wat vreemd dat dit bedrag nergens terug te vinden is op deze maand en de “voorspelde” kost dit ook niet in rekening neemt.. maar ik zie het dinsdag dan wel. Thanks :)

Reageer