Beantwoord

probleem app, melding geen debetkaart

  • 28 January 2024
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Ik stel de vraag voor een oudere vriend.

Hij is net overgekomen naar bnp ( bpost)

Zijn app werkt wel. Kan rekeningen zien enzo maat betalen of ontvangen via qr code lukt niet

De foutmelding zegt: geen debetkaart gevonden.

Nochthans als je in app gaat kijken staat bij 'mijn kaarten wel zijn rekening. 

Hoe dit oplossen?

icon

Beste antwoord van LarsD 30 January 2024, 10:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1

Ik stel de vraag voor een oudere vriend.

Hij is net overgekomen naar bnp ( bpost)
 

Mijn deelneming.

Kijkt u eerst eens na of de kaarten wel degelijk voorkomen in het lijstje:

  • Mijn diensten -→ Kaarten

Overigens kan men ook scannen binnen de toepassing zelf, dus na het “Aanmelden”. Probeer eerst eens dit.

Dag @Leentje81 ,

Ziet hij in de app zijn huidige (bpost) kaart staan, of eventueel al een nieuwe bestelde kaart van ons?

Is deze kaart reeds gebruikt in een winkel sinds de overstap?

Groetjes,

Liz

Het is zijn bpost kaart

Nog geen nieuwe kaart ontvangen 

Reputatie 4

Hallo @Leentje81,

Bedankt voor de verdere informatie.

Een aantal toepassingen (zoals het gebruik van een QR code) zijn niet mogelijk met de huidige debetkaart. Daarom dat we de komende twee maanden stelselmatig deze kaarten gaan vervangen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer