Sinds kort werkt Google Pay ook op de Samsung smartwatch 4.
Als ik probeer kaarten toe te voegen op mijn smartwatch verbindt die met mijn Samsung S10e smartphone en lukt alles tot ‘uw kaart wordt geverifieerd door uw bank’ en dan loopt het mis, dan krijg ik de melding :‘Uw kaart kan niet worden toegevoegd. Neem contact op met uw kaartuitgever voor meer informatie’ .
Ik nam reeds contact op met Google Pay en kreeg daar dit antwoord (excuses voor fouten want dit is Google translate) :
“Beste Luc,
Dank u voor uw antwoord.
Ik heb uw account gecontroleerd en zie dat uw Google Pay-account absoluut in orde is. Gewoonlijk worden al onze gebruikers gepromoveerd om de kaart te verifiëren tijdens het koppelen van de kaart aan Google Pay. Dat gezegd hebbende, lijkt het erop dat de bank geen autorisatie van hun kant heeft vrijgegeven.
Ik zal u uitleggen hoe dit werkt. Wanneer u een kaart toevoegt aan uw Google Pay-kaart, moet uw bank de kaart autoriseren voordat u deze koppelt aan uw Google Pay-app. Er zijn echter maar weinig banken die het kaartgebruik beperken tot slechts één apparaat. Als u de kaart in dat geval opnieuw wilt gebruiken voor uw Google Pay-app, moet u de kaart ontkoppelen van het vorige apparaat en vervolgens toevoegen aan uw Google Pay-app.
Dat gezegd hebbende, verzoek ik u contact op te nemen met uw bank en uw kaart te ontkoppelen (indien aanwezig, volgens hun gegevens) en deze vervolgens toe te voegen aan uw Google Pay-app.
Als u nog vragen heeft, kunt u deze e-mail beantwoorden. Ik ben blij om te helpen!”
Kan iemand me hier verder helpen, wat ik moet of kan doen om dit euvel op te lossen?
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineel