Beantwoord

problemen met kaart

  • 3 February 2022
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

ik woon in chili en heb al 9 maanden mijn geld niet kunnen afhalen ,doordat ik mijn nieuwe kaart heb ontvangen maar blijkbaar de verkeerde code heb gebruikt, wat is voor me de beste oplossing ?kan ik een nieuwe bankkaart ontvangen met nieuwe code ?

icon

Beste antwoord van LarsD 7 February 2022, 10:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @yanirec,

Bedankt voor je bericht.

De pin van je kaart is dus geblokkeerd door het ingeven van een verkeerde code. Je hebt geen manier om ons beveiligd te kunnen contacteren? Wij kunnen namelijk dan nog de kaart terug deblokkeren.

Als je dan ook niet de pin weet, kunnen we ook een nieuwe code per brief opsturen.

Een andere mogelijkheid is ook een nieuwe kaart aanvragen want dan kan je ook een nieuwe pin er voor instellen.

Je kan ons hier voor beveiligd contacteren per telefoon.

Je belt het snelst binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Beste.

Het probleem is dat ik al een paar keer bel zonder succes omdat mevrouw de 5 cijfers van easy phone niet heeft en ik weet niet hoe ik het moet doen ,ze heeft geen smartphone ,ik probeer haar te helpen maar lukt me niet ,ik ga vandaag nog proberen te bellen ,is er een andere mogelijkheid?

Reputatie 4

Helaas gezien het natuurlijk in dit geval niet mogelijk is om langs een kantoor te gaan, gaat alles op afstand moeten gebeuren. Vanwege veiligheidsredenen is het belangrijk om dan wel beveiligd contact te nemen.

Je kan enkel beveiligd contact nemen via de Easy Banking App op de smartphone of je kan bellen naar het Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00 en dan de lijn beveiligen aan de hand van het klantnummer en Easy Banking Phone Code.

Reageer