Beantwoord

Rare zaak toch...

  • 6 January 2024
  • 1 reactie
  • 66 Bekeken

 Ik probeerde de maanden november en december de door jullie opgedrongen keuze voor het Guide-Pack, te wijzigen naar een Go-Pack.
Dat bleek niet mogelijk op deze momenten en begin deze week werd me dat ook bevestigd na een telfonisch contact met kantoor Lokeren. Ik kon zelfs met de aanwijzingen van de bediende de omschakeling niet maken. (het was gewoon zelf niet -of nog niet?- mogelijk).
Bediende Piet (kantoor Lokeren) heeft dan de omschakeling gemaakt en ik kan nu merken dat mijn rekening als een Go-Pack is ingesteld.
GROOT is dan ook de verbazing dat jullie voor de maand januari het tarief voor het Guide-Pack aanrekenen, ik wou het al van in den beginne niet, maar kon de optie niet zelf kiezen.
OPLOSSING : de aangerekende prijs voor het Guide-Pack corrigeren en terugbetalen naar de aanrekening voor het GO-Pack. Klein bedrag, kleine moeite toch !
Foei Fortis !

icon

Beste antwoord van LarsD 8 January 2024, 10:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @floeren,

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Voor de personen die nu nog veranderen van pakket maar wel al de beheerkost hebben gekregen voor een ander pakket gaan wij standaard dit terug betalen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer