Rekeningverzekering

  • 8 February 2024
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Beste,

Ik merk dat er gisteren 7/2 4,25 € van mijn Hello rekening is gegaan ikv. een rekeningverzekering. Jullie rekeningverzekering is bij mijn overstap van mijn Easy-rekening naar Hello-rekening nooit aangehaald en ik wens deze ook helemaal niet! Dit is geen klantgericht handelen en het ontgoochelt mij sterk! Gelieve het nodige te doen: het schrappen van de verzekering en het terugbetalen van het aangerekende bedrag!

Mvg,

Jo Thijs


2 reacties

Dag @JTA ,

Bedankt voor jouw bericht.

Er zijn nog een aantal meldingen hiervan. We zijn momenteel intern aan het bekijken hoe we dit best verder aanpakken. We houden je op de hoogte. Alvast mijn oprechte excuses hiervoor.

Groetjes,

Liz

Reputatie 1

Beste @JTA ,

Hier een update in verband met de rekeningverzekering. Vooreerst onze excuses voor dit ongemak. Er bleek een fout opgetreden, waardoor bij jou en nog andere klanten dit bedrag onterecht van de rekening gedebiteerd werd. Uiteraard wordt dit rechtgezet. Ten laatste 13 februari 2024 zal dit bedrag terug op de rekening gestort worden. Een fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer