Beantwoord

startcode ongeldig nieuwe debetkaart

  • 8 July 2021
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Reputatie 3
  • Deskundige - Niveau 3
  • 42 reacties

Ik heb onlangs mijn kaart laten vervangen en moest hiervoor een nieuwe pincode kiezen. 

Ik zou een code via sms toegestuurd krijgen om een nieuwe pincode te kiezen. Ik kreeg deze code aanvankelijk niet en vroeg dan een nieuwe code aan. Deze morgen heb ik 2 sms'en gekregen telkens met dezelfde code, maar als ik deze invoer op het daarvoor bestemde telefoonnummer, krijg ik te horen: 'voor die aanvraag werd reeds een nieuwe startcode toegekend'.

 

Wat zou er hier kunnen mislopen?

icon

Beste antwoord van LarsD 9 July 2021, 14:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @VALUTA ,

 

Er is waarschijnlijk langs onze kant iets mis gelopen. Alvast excuses voor het ongemak.

 

De oorspronkelijk sms voor de pin code aan te maken zal dus met vertraging zijn aangekomen. Omdat je dan al een nieuwe code hebt aangevraagd, kan je deze dus niet meer gebruiken.

Is dit momenteel jouw enige debetkaart? Of heb je eventueel nog een andere kaart waarmee je je kan aanmelden op de easy banking app of de website?

 

Reageer