Beantwoord

Technisch probleem kaartbetaling

  • 17 December 2023
  • 1 reactie
  • 72 Bekeken

Beste

 

Een tijd geleden ontving ik een nieuwe debitkaart, deze ben ik gaan activeren en heb ik ook al online betalingen en overschrijvingen mee kunnen doen, maar toen ik voor het laatst in een winkel wou betalen gaf deze aan dat er een technisch probleem was.

 

Dit probleem is al meerdere keren voor gekomen en alleen bij betalingen in een winkel.

 

Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen?

 

Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord van LarsD 18 December 2023, 11:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @WarreB,

Bedankt voor je bericht.

Het gaat om vooral contactloos betalen met de kaart dat niet lukt of is het ook wanneer je bij ingave van de kaart en pin een weigering krijgt? 

Hoe heb je precies de kaart geactiveerd en voor de eerste maal in gebruik genomen? Bij een eerste gebruik zou je in principe toen ook de kaart met pin hebben gebruikt.

Het probleem doet zich voor in een specifieke winkel? Of is het bij meerdere handelaars?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer