Het is vanmiddag weer maar eens uit de hand gelopen met Paycomiq, hieronder dan mijn klacht naar de hulpdiensten gestuurd. Boter aan de galg, natuurlijk, maar ik zal hier de nietszeggende replieken kopiëren om iedereen mee te laten genieten van het lekkers.
Vandaag, stond ik bij een poging met 'Tikken en betalen' weer maar eens voor aap.
Het gebeurde tussen 14:05 en 14:15 in de AVEVE-winkel te 9820 Merelbeke, Sint-Elooistraat 15.
Bij het houden van mijn telefoon eerst het reguliere zoomgeluid, maar daarna dan "Kaart Geweigerd".
Gelukkig had ik de "geweigerde kaart" bij [BNP debetkaart], en kon ik met die 'geweigerde kaart' vlot betalen, zonder niet eens de code te hoeven intikken.
De telefoon was niet met het internet verbonden, maar voor zover uw hulpteksten uit te maken is hoeft zulks niet. Of klopt dat ook weer niet meer?
Ginder lukt het niet, hier dan weer niet en elders dan ook misschien weer niet. In ieder geval dit warrig gedrag van Paycomiq komt mij de strot uit. En gelieve te noteren dat ik mij niet als vrijwilliger heb aangeboden voor beta-testerij.
Is er bij Paycomiq dan geen enkele programmeur beschikbaar om deze warboel op te ruimen?
En ja, de telefoon werd vlak tegenaan het draadloos symbool op de kaartlezer gehouden.