Beantwoord

Verloren bankkaart

  • 4 July 2021
  • 3 reacties
  • 1375 Bekeken

Ik ben mijn bankkaart verloren en heb ze via Card Stop geblokkeerd. Ik kreeg een dossiernummer. Wordt er automatische een nieuwe kaart opgestuurd door de bank? Hoe lang duurt dat? Ik vertrek binnen enkele dagen op verlof.

Het is niet mogelijk om de bank te bellen.

Dank u en vriendelijke groet.

icon

Beste antwoord van LarsD 2 September 2021, 13:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3

Deze bank maakt niet automatisch een nieuwe kaart aan bij verlies of diefstal.

Je zal morgen moeten inbellen om een nieuwe kaart aan te vragen of contact opnemen met je kantoor om andere opties zoals een 'instant card' te bekijken als het echt dringend is.

 

Ik heb net hetzelfde voor en heb zonet mijn bankkaart geblokkeerd via Cardstop.

Hoe en wanneer kan ik inbellen?

En wat is de termijn waarin ik een nieuwe bankkaart mag verwachten?

 

Reputatie 4

@Els Desloovere,

Je kan een nieuwe debetkaart aanvragen door beveiligd contact te nemen met het Easy Banking Center.

Je kan rechtsreeks bellen via de Easy Banking app. Volg hiervoor de volgende stappen: 

Aanmelden > "Contacteer ons" (icoon van een tekstballon) > Klik op Bellen > Je kiest voor de optie "Rekeningen en kaarten" > Er verschijnt een lang telefoonnummer en dan kan je gewoon klikken om te bellen.


Als je nog geen gebruik maakt van de applicatie kan je ook binnen bellen met de Easy Banking Phone Code (je geheime 5-cijferige code):
Deze kan je aanmaken via volgende stappen:

  • Aanmelden op Easy Banking Web
  • Je gaat naar instellingen    
  • Je klikt op Easy Banking Phone
  • Je klikt op de groene knop Activeren of Wijzigen. Daar zal je de mogelijkheid hebben om een code van 5 cijfers in te geven
  • Bevestig met de kaartlezer.   

Bel het Easy Banking Center op 02 762 60 00 en geef je klantennummer en Easy Banking Phone code in op het keuzemenu. Je kan bellen elke werkdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Eens je debetkaart is aangevraagd, kan het tot 4 à 5 werkdagen duren voor de kaart aankomt via post.

Reageer