Beantwoord

vervallen mastercard

  • 20 May 2022
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Bij een betaling bleek dat mijn MasterCard al sinds april 2022 vervallen is. Normaal wordt er door jullie een nieuwe verzonden, ik heb echter niets ontvangen, ik ben niet verhuisd dus er zijn geen wijzigingen van adres.

kan dit aub in orde gebracht worden via deze weg. Ik heb al via contact, telefoon geprobeerd,, maar 25 minuten wachten was voor mij toch iets te  lang wachten :-(

 

icon

Beste antwoord van LarsD 20 May 2022, 14:12

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Inge Jacobs,

Het is vreemd als de nieuwe kaart niet is aangekomen als je nog steeds op hetzelfde adres woont.

Het is ook niet zo dat dit een kaart is die verbonden staat aan een rekening waar je volmacht op hebt of een rekening van een onderneming waarvoor je werkt of de eigenaar van bent? In deze gevallen kan het zijn dat de kaart is verstuurd naar het adres van de houder van de rekening of het adres waar de onderneming gevestigd is. 

Onze excuses alvast als je lang moet wachten tijdens het bellen. Wij kunnen jouw gegevens hier niet opvragen om een nieuwe kaart aan te vragen.

Je kan ofwel telefonisch, door te bellen naar het nummer 02 762 60 00 of door in de Easy Banking App aan te melden en te klikken op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten, of via een kantoor, door een afspraak te maken, een nieuwe kaart aanvragen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer