Beantwoord

VISA

  • 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 174 Bekeken

Vorige maand ging ik op reis. Dit bracht uitgaven mee die ik voor een groot deel met mij VISA Classic kaart betaalde. Heel gemakkelijk en fantastisch eigenlijk dat zoiets kan. Nu merk ik dat er geld van mijn rekening gaat, met als vermelding « uitgavenstaat nummer … » Het bedrag lijkt me normaal, maar ik had de uitgaven toch graag even nagekeken. Hoe doe je dat, zo’n uitgavenstaat controleren ?

En verder : in een antwoord van YannickB (geloof ik) staat dat je Wordline kan contacteren op nr. 02/…….. om hen te melden dat je op reis gaat. Op die manier kan je voorkomen dat ze je kaart blokkeren als ze merken dat er ineens betalingen zijn in het buitenland. Maar kan je dat ook niet per e-mail doen ? 

icon

Beste antwoord van LienV 19 July 2021, 12:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Dag @Dirk 24 

Bedankt voor je post!

Je uitgavenstaat kan ofwel elektronisch ofwel per post verzonden worden, dit is afhankelijk van je voorkeur die hiervoor werd ingesteld.

 

Als je de uitgavenstaat elektronisch ontvangt, dat wilt zeggen dat je die kan raadplegen via Zoomit. Zoomit kan je openen via je app (Meer > Zoomit) en via de website (Dagelijks Bankieren > Zoomit).

 

In de uitgavenstaat staat het overzicht van alle bedragen betaald met de kredietkaart. Het totaal wordt dan automatisch van de rekening afgehouden.

 

Groeten

LienV

Bedankt voor het antwoord. Kan u ook even ingaan op de andere vraag over het bereiken van Wordline per e-mail ? Alvast bedankt !

Reputatie 1

Ik vond geen info dat je dit per e-mail kan laten weten, Dirk, ik denk dat je zal moeten bellen hiervoor.

 

Groeten

LienV

Reageer