Beantwoord

VISA credit activeren in het buitenland

  • 25 July 2023
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Beste, ik heb een VISA credit van jullie , echter nog nooit iets met betaald .Ik heb begrepen dat ik een allereerste betaling moet uitvoeren met chip en pin . Ik heb de optie gebruiken in het buitenland aangezet . Ik zit in de VS , nu wil ik ze gebruiken . Hoe kan ik de eerste transactie uitvoeren hier ? Het werkt niet in een ATM blijkbaar . 

icon

Beste antwoord van JarneM 25 July 2023, 12:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @maartenl ,

 

Als een eerste betaling met jouw kredietkaart zullen we een fysieke betaling met de pincode aanraden in een winkel (kredietkaart in de terminal steken) aangezien voor een geldafname aan een automaat er extra kosten worden aangerekend met een kredietkaart.

Dit kan ook best in Belgie gebeuren om problemen in het buitenland te kunnen vermijden.

 

Indien dit jou in Amerika niet lukt (bij een kredietkaart staat de optie voor gebruik buiten Europa ook standaard reeds actief) kan je best eens telefonisch contact met ons opnemen om te bekijken wat er mogelijk is.

Je kan dit best via de communicatie-functie na het aanmelden in onze app of via het nummer 02 762 60 00 met jouw Easy Banking Phone Code.

 

 

Ik hoop jou hiermee reeds van dienst te zijn.

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer