Beantwoord

Visa Debit met (Transfer)Wise

  • 14 August 2021
  • 3 reacties
  • 292 Bekeken

Al een paar maanden de nieuwe Visa Debit card ontvangen, wij sturen regelmatig geld naar buitenland met Wise (former TransferWise) maar deze werkt niet. Dwz de kaart kan ik gebruiken totdat je de authenticatie doet met je card reader en de pincode en codes moet ingeven dan komt er kaart geweigerd door uw bank???

icon

Beste antwoord van YannickB 16 August 2021, 08:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @PetertjeAnt 

Kan je me zeggen of je bij Transferwise kiest voor Bancontact of voor Visa en of je je nieuwe kaart al eens een eerste keer hebt gebruikt voor een betaling met de chip en pincode (dus niet contactloos)in een gewone winkel?

@YannickB Zeker, de kaart is gewoon in gebruik (dus reeds verschillende malen betaald met pincode in winkel en geld afhaling), keuze in transferwise alle twee geprobeerd (debit & credit), Wise herkende de kaart en ging door, dan krijg je een scherm waar je via het kastje van de bank de verschillende (pin) codes moet geven om elektronisch te handtekenen, dat lukte, maar dan (enkele seconden later) kaart geweigerd door uw bank….

Reputatie 7

Bedankt! Ik laat nakijken of er nog problemen bij Transferwise gedetecteerd werden. Je ontvangt zo meteen ook nog een privébericht van mij om wat meer details over je poging op te vragen.

Reageer