Beantwoord

visa kaart

  • 16 July 2021
  • 5 reacties
  • 239 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik ging een telefoon krijgen 15/7/21 tussen 10u & 11u voor het afronden van mijn visakaart...is niet gebeurd.... willen jullie dat afronden aub

icon

Beste antwoord van LarsD 16 July 2021, 11:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4

Dag, @Bulent,

 

Ik veronderstel dat je de kredietkaart online hebt aangevraagd? Normaal kon je toen aanduiden op welk tijdstip je terug kan gecontacteerd worden voor de aanvraag af te ronden.

We kunnen helaas jouw bankgegevens via deze weg niet opvragen. Je kan best dan proberen zelf contact te nemen met het easy banking center.

Dat kan je via de easy banking app doen. Je moet eerst aanmelden, vervolgens klik je op "contact">"bellen">"rekeningen&kaarten." Een telefoonnummer verschijnt dan op de telefoon en je moet dan enkel klikken nog om te beginnen te bellen.

Als je de app niet hebt, kan je bellen naar 02 762 60 00.
Je moet dan je klantnummer en je easy banking phone code ingeven als je naar het nummer belt om jezelf te identificieren op afstand.
Het klantnummer staat op jouw debetkaart.
De easy banking phone code maak je aan via onze easy banking website. Je kan dit doen via "instellingen">"easy banking phone."

Kan dat zo snel mogelijk ik ga volgende week naar Turkije op reis? Mvg

Reputatie 4

Het versturen van een kredietkaart per post kan 4-5 werkdagen duren.

Is goed ...eind volgende week.. maar ik kreeg dat master gold card niet inorde....kan het dan dat we de limiet beetje verhogen van deze visa kaart mvg

Reputatie 4

Het is zeker mogelijk om te vragen voor de gebruikslimiet van jouw visa kredietkaart te verhogen.

Daarvoor kan je dus contact nemen met het easy banking center via een beveiligde manier.

Dat kan je via de easy banking app doen. Je moet eerst aanmelden, vervolgens klik je op "contact">"bellen">"rekeningen&kaarten." Een telefoonnummer verschijnt dan op de telefoon en je moet dan enkel klikken nog om te beginnen te bellen.

Als je de app niet hebt, kan je bellen naar 02 762 60 00.
Je moet dan je klantnummer en je easy banking phone code ingeven als je naar het nummer belt om jezelf te identificieren op afstand.
Het klantnummer staat op jouw debetkaart.
De easy banking phone code maak je aan via onze easy banking website. Je kan dit doen via "instellingen">"easy banking phone."

Reageer