Beantwoord

Visa positief saldo mijn kaart

  • 17 March 2023
  • 1 reactie
  • 659 Bekeken

Beste, 

Ik heb via mijnkaart.be een terugbetaling aangevraagd van mijn positief visa saldo, maar kreeg hiervoor niet alles terug. Zag vandaag die storting van Bnp Paribas Fortis staan maar weet niet of het gelinkt is aan de terugbetaling van mijn positief saldo. 

Kunnen jullie mij helpen? 

Mvg. 
Audrey. 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 20 March 2023, 10:44

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo, @audrettteeeee 


Bedankt voor uw bericht omtrent het positief bedrag van uw kredietkaart.
 

Wanneer u iets aankocht met uw kredietkaart, maar de betaling geannuleerd of teruggestort werd, dan ontvangt u het bedrag terug op uw kredietkaart.

 

Waren er die maand nog andere uitgaven, dan wordt dit positieve bedrag daarmee verrekend. Bijvoorbeeld: u gebruikte uw kredietkaart om in totaal 200 EUR te kopen, maar een betaling van 50 euro werd geannuleerd en teruggestort. In dat geval zal er, als er geen andere uitgaven volgen, die maand 150 euro van uw zichtrekening afgehouden worden om uw kredietkaart af te lossen.

 

Voerde u geen andere betalingen uit, of was het totaal van uw andere verrichtingen, minder dan wat u teruggestort kreeg, dan zal uw kredietkaart een positief saldo hebben.

 

U kan vervolgens vragen om dat saldo op uw zichtrekening te laten storten. Dat kan via de website https://www.mijnkaart.be.

 

In uw geval kan het dus zijn dat er een betaling al in vermindering gebracht is geweest op uw positief bedrag. Dit kan u nakijken via uw uitgavenstaat, waar alle details staan van uw verrichtingen.
 

Wij hopen u met deze informatie van dienst te zijn geweest.
 

Aarzel niet om ons te contacteren als u nog vragen hebt. U kan ook telefonisch terecht bij het Easy Banking Centre via ‘Communicatie’ onderaan in Easy Banking App of op 02 762 60 00. We zijn bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer