Beantwoord

visa uitgavenstaat raadplegen

  • 15 April 2021
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

beste graag had ik een overzicht gehad van de visa rekening van mijn overleden Vader, Vanraes Albert

 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 15 April 2021, 09:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Dag Kris,

Mijn oprechte deelneming met het verlies van je vader

Ik heb de details van de Visa van je vader alvast uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen en waarop je best nooit persoonlijke informatie deelt.

Heb je het overlijden van jouw vader al bij onze bank gemeld? Zo niet, dan raad ik je aan om zijn kantoor te contacteren of om ons Easy Banking Centre te bellen zodat we het nodige kunnen doen. Er zal dan een collega aangesteld worden die jullie begeleidt en die jullie ook alle documenten en informatie kan bezorgen.

In dit bericht vind je alvast ook meer info over wat er precies dient te gebeuren bij een nalatenschap:

Aarzel niet om het me te laten weten indien je nog vragen hebt.

Dit is inderdaad gebeurd, maar het is zo moeilijk om iemand aan de telefoon te krijgen, ik heb al verscheidene malen tot meet dan 30 min in de wacht gestaan om iemand te spreken, ik maak een telefonische afspraak en dan vergeten ze die nog te doen…..

 

Reputatie 7

Dat is inderdaad alles behalve prettig.

Ben je toevallig ook zelf klant bij ons en heb je eventueel een persoonlijk adviseur bij ons?

Zo ja, dan vind je diens rechtstreekse nummer rechts op het scherm nadat je je hebt aangemeld in Easy Banking Web via een pc of laptop. Je kan daar ook meteen een afspraak in diens agenda inplannen.

Ook als je geen persoonlijk adviseur hebt, zal je daar een afspraak aan kunnen vragen.

Ben je zelf geen klant, dan kan je ook via dit formulier een afspraak aanvragen.

Reageer