Beantwoord

Volmacht ouders

  • 31 July 2021
  • 2 reacties
  • 2535 Bekeken

Beste, Wegens ziekte van mijn ouders, heb ik de volmacht nodig van hun rekening. Zij zijn hiermee akkoord. Zowel mijn ouders als ik zijn klant bij Fortis.

Hoe vraag ik dit aan?

Mvg

icon

Beste antwoord van LarsD 2 August 2021, 13:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Dat kan via het kantoor maar dan moet men een afspraak maken (telefonisch) daar de kantoren momenteel enkel open zijn op afspraak of wel telefonisch contact opnemen met de bank, in dat geval zal men de nodige formulieren opsturen die jullie ondertekend moeten terugsturen.

 
Reputatie 4

Dag, @jvydt 

 

Bedankt voor je bericht.

 

Er zijn twee mogelijkheden voor de volmacht te regelen. Een mogelijkheid is via een afspraak naar het kantoor te komen om de nodige documenten te laten ondertekenen door je ouders, als ook door jezelf.

Voor de afspraak te maken moet je eerst telefonisch contact nemen via het easy banking center op het nummer 02 762 60 00.

 

Anderzijds heb je ook de mogelijkheid dit volledig op afstand te doen. Daarbij is het echter wel belangrijk dat je ouders de toegang hebben (eventueel met begeleiding) tot onze applicatie om zo op een veilige manier te kunnen bellen. Dit kan door eerst aan te melden, vervolgens te klikken op "contact">"bellen">"rekeningen&kaarten."
Een telefoonnummer verschijnt dan op de telefoon en je moet dan enkel klikken nog om te beginnen te bellen.

 

Vervolgens gaat men jou terug bellen om ook de veiligheidsprocedure op afstand met jou te doen. Dit kan door de lijn dan te beveiligen met een easy banking phone code.

De easy banking code maak je aan via je profiel op onze easy banking website (via “instellingen”).

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer