Wachttijden telefoon elledig lang

  • 12 November 2020
  • 7 reacties
  • 918 Bekeken

Beste,

 

ik heb al een paar keer getracht het nummer 02 762 60 00 te bellen om mijn bankkaart te deblokkeren, maar het duurt zo ellendig lang dat ik op den duur neerleg. Hoe kan ik iemand bereiken die me kan helpen? ik krijg steeds de melding dat het lang kan duren? 

is er geen alternatief?

 

groeten

hilde

 


7 reacties

Hey @hildewellens ,

Mijn excuses voor de wachttijden. Het is vandaag helaas heel druk.

Wanneer je toegang hebt tot onze Easy Banking App, is de vlotste manier om ons te bereiken door aan te melden en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.

Wanneer je kaart terug in orde is of je kan met een andere kaart op jouw naam aanmelden, raad ik aan om op Easy Banking Web bij de Instellingen de Easy Banking Phone aan de maken. Wanneer je deze code doorgeeft na je klantnummer bij telefonisch contact, wordt je oproep ook met prioriteit behandeld.

Ook kan ik je meedelen dat het op de middag en ‘s avonds vaak rustiger is. We zijn telefonisch bereikbaar van 7 tot 22 uur. Op maandagen en dagen na feestdagen kan het drukker zijn.

Groetjes,

Lieze

Ik ben nu al 15 minuten naar jullie onnozel muziekske aan het luisteren. Misschien toch eens wat meer volk aannemen.

Beste , als ik mag eerlijk zijn 

 

ik zie verschillende keren on topic over jullie wachttijden , waar jullie telkens opnieuw het excuus gebruiken dat het “momenteel” verschrikkelijk druk is , steeds omwille van diverse redenen (nieuwe visa kaarten enz...), daaraan koppelen jullie meestal ook de belofte dat het zal verbeteren of dat op andere momenten de zaken vlotter lopen….

 

echter : dit is NIET WAAR , wij hebben meerdere malen met jullie aan de lijn gehangen , op verschillende momenten de laatste 3 tal weken , met wachttijden van 17 tot 25 minuten, en vandaag eindelijk na 15 minuten iemand aan de lijn gehad ! 

 

reeds maanden regent het klachten , maar jullie ondernemen NIETS !

 

dat is het enige antwoord dat volgens mij valabel is. 

 

Het is ver gekomen dat een bank zoals fortis ,of de vroegere generale bank, waar men vroeger al zijn klanten kende en adviseerde , volledig de teugels aan het vieren is ….

In de omschakeling naar het digitale tijdperk en op jacht naar meer rentabliteit ….

 

….zijn klanten niet eens meer telefonisch kan aanhoren ! 

 

Ook wat betreft videocalls , aanvraag voor een hypothecair krediet. Telkens opnieuw liep het niet vlot en lieten de antwoorden op zich wachten.

 

Het ergste was dat men ons beloofd had om antwoord te geven betreft enkel vragen over een hypothecair krediet ,  tegen bepaald tijdstip, maar toen we uiteindelijk zelf terug contact opnamen , bleek de verantwoordelijke op verlof te zijn vertrokken zonder dit op te volgen binnen de vooropgestelde deadline. 

 

gevolg : na 24 jaar zijn wij overgestapt met ALLES naar een andere , meer bereikbare bank 

 

We stortten grote bedragen weg van onze spaarrekening …

Haalden onze zicht rekeningen leeg…

Zetten alle domicilieringen , stop bij fortis….enkele weken geleden.

 

en zelfs tot op vandaag heeft men ons nog steeds niet gecontacteerd om te vragen wat er gaande is. 

 

Ik kan alleen maar betreuren hoe jullie manier van werken veranderd is, en zou jullie toch willen waarschuwen dat bereikbaarheid de basis is van vertrouwen bij een bank. 

 

Ik hoop dat jullie eens echt actie ondernemen in plaats van alle mooie beloftes die ik reeds heb gelezen op dit forum,

 

er zijn momenteel echt andere banken die het stukken beter doen dan jullie op een cruciaal punt , namelijk

→ bereikbaarheid !

→ follow up !

→ speed on execution !

→ persoonlijk contact ! 

 

Misschien moeten jullie maar eens nadenken over de gevolgen van jullie besparingen ! 

 

In elk geval wij hebben het gehad … simpel 

 

Geen contact meer opnemen aub … kansen genoeg gehad ! 

 

 

 

 

ik ben zelf nu al 25 minuten aan de lijn.

Nog stteds niemand gehoord.

En uiteraard geen alternatief...

Reputatie 4

Hallo @Bruno Van Bogaert,

Bedankt voor je bericht. Onze excuses alvast voor de lange wachttijden aan de telefoon.

Inmiddels moet het ook mogelijk zijn ons te contacteren via chat en mail voor vragen. Op onze website kan je hiervoor klikken bij “Hulp Nodig?.” 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

<\quote> Inmiddels moet het ook mogelijk zijn ons te contacteren via chat en mail voor vragen. Op onze website kan je hiervoor klikken bij “Hulp Nodig?.”  <\endquote>

 

Ja. MAAR! Als je je bankkaart verloren bent, en je hebt die onmiddellijk laten blokkeren (zoals moet..) dan kan je niet meer inloggen op de website, want om daar te geraken moet je via ItsMe, wat gekoppeld is aan je bankrekening.

Dus: geen bankkaart, geen toegang tot de website, geen andere mogelijkheid dan bellen.

A propos: maandag heb ik twee maal vijfentwintig minuten moeten wachten voor ik EINDELIJK eens een  mens aan de telefoon kreeg...

Reputatie 4

Hallo @Bruno Van Bogaert,

We hebben daarom hiervoor ook een banner voorzien via onze website en app. Hierin ga je ook een lijn vinden die je kan contacteren indien je nog technische problemen ervaart.

Ondertussen werken we achterliggend eraan om deze problemen zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer