Beantwoord

WIZE

  • 9 June 2023
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Klant vraagt de reden waarom de betalingen via WIZE geweigerd worden door onze bank?

Graag een antwoord aub.

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 9 June 2023, 10:50

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @ANN , 

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Ik raad aan dat de klant rechtstreeks even telefonisch contact met ons opneemt zodat we het samen kunnen onderzoeken via de kaartgegevens. Er kan heel eenvoudig contact opgenomen worden aan de hand van volgende stappen:

 

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Ik wens u nog een fijne dag verder.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

 

 

Dag Sabrina,

dankjewel voor uw email.

Maar het betreft hier een Private Banking klant. U geeft aan dat de kaartgegevens dienen nagekeken te worden, kunnen wij als assistente Private dit ook in orde maken? Zo ja hoe moet ik dit doen? Hoe kan ik nakijken waarom WIZE wordt geweigerd?

 

Ann

Hallo @ANN , 

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Zoals eerder vermeld raad ik aan dat er rechtrstreeks contact opgenomen wordt met de Easy Banking Centre. Voor privacy redenen, raad ik aan de klant aanwezig is tijdens telefonisch gesprek of dat de klant zelf contact opneemt met ons. 

 

Er kan heel eenvoudig contact opgenomen worden aan de hand van volgende stappen:

 

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Ik wens u nog een fijne dag verder.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD

Reageer