Beantwoord

inloggen Rondo Optiline Werkt niet meer

  • 26 September 2023
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Hallo, 

 

Sinds vorige week kan ik niet meer inloggen op Rondo optiline. 

Hij vraagt “nieuw wachtwoord” inplaats van gewoon wachtwoord bij het inloggen.

ook als ik probeer wachtwoord vergeten of gebruikersnaam vergeten dan kom ik niet veel verder. 

Nu heb ik geprobeerd het te raadplegen via de telefoonlijn, maar ook hier loopt er iets mis. 

 

Fortis bevestigd dat mijn Rondo optiline nog actief is.

 

Bellen heeft geen nut, je krijgt niemand aan de lijn. 

Mailen heeft ook geen nut deze worden niet beantwoord. 

 

Wat kan ik  nu nog doen ? 

icon

Beste antwoord van Jonas F 26 September 2023, 10:50

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Je bent zeker niet de enige… Ze hebben voor de 1000 ste keer problemen en communicatie van hun kant is alweer 0.0

 

Je bent zeker niet de enige… Ze hebben voor de 1000 ste keer problemen en communicatie van hun kant is alweer 0.0

 

Oh dat voorspelt al niks goed.

Reputatie 2

Hallo, 

 

Sinds vorige week kan ik niet meer inloggen op Rondo optiline. 

Hij vraagt “nieuw wachtwoord” inplaats van gewoon wachtwoord bij het inloggen.

ook als ik probeer wachtwoord vergeten of gebruikersnaam vergeten dan kom ik niet veel verder. 

Nu heb ik geprobeerd het te raadplegen via de telefoonlijn, maar ook hier loopt er iets mis. 

 

Fortis bevestigd dat mijn Rondo optiline nog actief is.

 

Bellen heeft geen nut, je krijgt niemand aan de lijn. 

Mailen heeft ook geen nut deze worden niet beantwoord. 

 

Wat kan ik  nu nog doen ? 

Dag @naomimaesen,

Bedankt voor je bericht.

Zoals @vranckxr aangeeft ondervinden een deel van onze klanten technische problemen met het platform van Rondo en/of Optiline.

Het probleem is gekend en wij, als medewerkers van BNP Paribas Fortis, delen je frustratie.

Je kan de dienst van Rondo en/of Optiline bereiken op het nummer 02 508 44 40. Momenteel is het echter uitzonderlijk druk en moeilijk om deze diensten te bereiken.

Ik heb je een privébericht gestuurd met de vraag wat je contractnummer is om op die manier door te geven aan onze interne contactpersoon van Alpha Credit.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reputatie 1

@Jonas F de optie van bellen is er gewoon geen want je raakt niet binnen en op mails antwoorden ze niet… Wat is er daar aan de hand ? Status van het probleem ? Wanneer mogen we oplossing verwachten ? Of geef ons een andere nummer of contactpersoon want zo kan het niet verder.

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Reputatie 1

Ik heb ze net aan de lijn gekregen. Ze bevestigen dat ze IT problemen, waardoor er heel wat gebruikers last hebben en niet kunnen aanloggen. Ze hebben geen enkel idee hoe lang het nog kan duren en raden aan om klacht in te dienen zodat ze bovenaan bij hen ook eens wakker worden. Ik denk dat er dus een serieus probleem is bij hun diensten, waar wij nu jammer genoeg de dupe van zijn.

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Reputatie 2

Ik heb ze net aan de lijn gekregen. Ze bevestigen dat ze IT problemen, waardoor er heel wat gebruikers last hebben en niet kunnen aanloggen. Ze hebben geen enkel idee hoe lang het nog kan duren en raden aan om klacht in te dienen zodat ze bovenaan bij hen ook eens wakker worden. Ik denk dat er dus een serieus probleem is bij hun diensten, waar wij nu jammer genoeg de dupe van zijn.

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Dag @vranckxr,

bedankt voor je update.

Wij zullen het zo doorgeven aan alle klanten die met dezelfde frustraties zitten.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en ik hoop oprecht dat je nu verder bent geholpen met je vraag.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer