Beantwoord

Optiline

  • 26 July 2023
  • 5 reacties
  • 117 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 7 reacties

Contact opnemen met 02/5084440 is hopeloos en blijft zonder reactie. Ik heb al meerdere pogingen gedaan om mijn paswoord te wijzigen en volg heel de procedure maar ontvang NOOIT een SMS. Uiteindelijk is bellen naar bovenstaand nummer ook geen oplossing want daar blijf je gewoon op de wachtlijn staan. Nochtans kende ik nog wel degelijk mijn gebruikersnaam en mijn paswoord..

 

icon

Beste antwoord van Jonas F 26 July 2023, 13:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Contact opnemen met 02/5084440 is hopeloos en blijft zonder reactie. Ik heb al meerdere pogingen gedaan om mijn paswoord te wijzigen en volg heel de procedure maar ontvang NOOIT een SMS. Uiteindelijk is bellen naar bovenstaand nummer ook geen oplossing want daar blijf je gewoon op de wachtlijn staan. Nochtans kende ik nog wel degelijk mijn gebruikersnaam en mijn paswoord..

 

Dag LGE,

Ik begrijp dat het vervelend is dat je niemand aan de lijn krijgt bij Optiline. Ik vermoed dat het daar uitzonderlijk druk is. Ik heb dit terug gevonden bij de veelgestelde vragen op het platform.

Ik heb geen SMS ontvangen met een tijdelijk wachtwoord. Wat moet ik doen?

Wacht 5 minuten alvorens u de inschrijvingsprocedure opnieuw doorloopt. Controleer bij het bevestigen van uw gegevens goed dat de 5 laatste cijfers overeenkomen met uw GSM nummer. Als het probleem daarmee niet opgelost raakt, kunt u op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen op het nummer 02/508.44.40.

 

Ze raden dus aan om even te wachten en om te bellen op het nummer die hierboven aangegeven staat. Indien het druk blijft zou ik even afwachten en op een later tijdstip eens opnieuw proberen.

Ik hoop dat je snel iemand aan de lijn krijgt die je verder kan helpen. 

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Wachten los niks op; terugbellen op een ander tijdstip lost niks op. Ik heb het trouwens al meerdere keren gespreid over verschillende dagen gedaan. Service 0,0! Bereikbaarheid onder 0! En dan wetende dat ik mijn gebruikersnaam en paswoord nog wel degelijk kende en in mei trouwens nog effectief gebruikt heb. 

Reputatie 2

Wachten los niks op; terugbellen op een ander tijdstip lost niks op. Ik heb het trouwens al meerdere keren gespreid over verschillende dagen gedaan. Service 0,0! Bereikbaarheid onder 0! En dan wetende dat ik mijn gebruikersnaam en paswoord nog wel degelijk kende en in mei trouwens nog effectief gebruikt heb. 

Dag LGE,

Ik begrijp je frustratie.

Ik heb een privébericht naar jou gestuurd waar je je dossiernummer en gsm-nummer kan doorgeven, op die manier kan ik het doorgeven aan één van onze interne contacten bij Optiline met de vraag dat ze jou eens opbellen.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Beste Jonas,

ik vind in mijn mailbox nergens een privébericht terug waarop ik kan antwoorden.

Reputatie 2

Beste Jonas,

ik vind in mijn mailbox nergens een privébericht terug waarop ik kan antwoorden.

Dag LGE,

Je kan rechtsboven op je profielfoto klikken en dan kiezen voor privéberichten. Normaal zal je daar mijn bericht zien en kan je er op antwoorden.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer