Beste,
Op 27 augustus ontving ik deze onverwachte brief van de klantendienst.
Ik citeer het begin van de brief :
“Wij hebben nota gnenomen van uw aanvraag voor het annuleren van uw contract Optiline.
Vanaf nu, mag u geen gebruik meer maken van uw beschikbaren geldreserve.
Uw debetsaldo van xxxx € dient binnen de maand terugbetaald te worden. enz...”
Het gekke is dat ik nooit een aangetekende brief heb opgestuurd over enige opzeg.
Ik heb onmiddellijk via mail gemeld dat ik nooit heb opgezegd en verder wil gebruikmaken van de geldreserve. De volgende dag nog geen antwoord en heb ik gebeld. Na 50 minuten wachttijd hoor ik een uiterst vriendelijke helpdesk die zegt op de hoogte te zijn van de fout. We zijn er aan bezig binnen 2 dagen is alles geregeld. Volgende dagen heb ik nog gemaild maar nooit een antwoord.
Nog steeds geen geldreserve !
Uiteindelijk heb ik gisteren beslist alles terug te betalen met tegenzin om niet in de problemen te komen.
Hoe of via wie kan ik mijn optiline weer activeren.
Van een klantvriendelijkheid gesproken !!!
Abel