Beantwoord

OPTILINE

  • 7 September 2023
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Beste,

Op 27 augustus ontving ik deze onverwachte brief van de klantendienst.

Ik citeer het begin van de brief :

“Wij hebben nota gnenomen van uw aanvraag voor het annuleren van uw contract Optiline.

Vanaf nu, mag u geen gebruik meer maken van uw beschikbaren geldreserve.

Uw debetsaldo van xxxx € dient binnen de maand terugbetaald te worden. enz...”

Het gekke is dat ik nooit een aangetekende brief heb opgestuurd over enige opzeg.

Ik heb onmiddellijk via mail gemeld dat ik nooit heb opgezegd en verder wil gebruikmaken van de geldreserve. De volgende dag nog geen antwoord en heb ik gebeld. Na 50 minuten wachttijd hoor ik een uiterst vriendelijke helpdesk die zegt op de hoogte te zijn van de fout. We zijn er aan bezig binnen 2 dagen is alles geregeld. Volgende dagen heb ik nog gemaild maar nooit een antwoord.

Nog steeds geen geldreserve !

Uiteindelijk heb ik gisteren beslist alles terug te betalen met tegenzin om niet in de problemen te komen.

Hoe of via wie kan ik mijn optiline weer activeren.

Van een klantvriendelijkheid gesproken !!!

Abel

icon

Beste antwoord van Tim DL 7 September 2023, 14:29

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Beste,

Op 27 augustus ontving ik deze onverwachte brief van de klantendienst.

Ik citeer het begin van de brief :

“Wij hebben nota gnenomen van uw aanvraag voor het annuleren van uw contract Optiline.

Vanaf nu, mag u geen gebruik meer maken van uw beschikbaren geldreserve.

Uw debetsaldo van xxxx € dient binnen de maand terugbetaald te worden. enz...”

Het gekke is dat ik nooit een aangetekende brief heb opgestuurd over enige opzeg.

Ik heb onmiddellijk via mail gemeld dat ik nooit heb opgezegd en verder wil gebruikmaken van de geldreserve. De volgende dag nog geen antwoord en heb ik gebeld. Na 50 minuten wachttijd hoor ik een uiterst vriendelijke helpdesk die zegt op de hoogte te zijn van de fout. We zijn er aan bezig binnen 2 dagen is alles geregeld. Volgende dagen heb ik nog gemaild maar nooit een antwoord.

Nog steeds geen geldreserve !

Uiteindelijk heb ik gisteren beslist alles terug te betalen met tegenzin om niet in de problemen te komen.

Hoe of via wie kan ik mijn optiline weer activeren.

Van een klantvriendelijkheid gesproken !!!

Abel

Dag @ABEL,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Je kan hiervoor best contact opnemen met Alpha Credit, de kredietverlener waar wij mee samen werken. Zij kunnen nakijken hoe het precies staat met deze Optiline, je kan hen contacteren op 02 508 44 40.

 

Indien deze ondertussen afgesloten is, kan je een nieuwe aanvragen. Dit kan je online op onze website, via een afspraak op je kantoor of vanop afstand via videogesprek. Je kan ons bellen via het communicatiemenu van je Easy Banking App of op 02 762 60 00 met je klantnummer en Easy Banking Phone code (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis).

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Beste,

Dit is helaas niet het antwoord dat ik verwachtte.

Dat beruchte telefoonnummer 02 508 44 40. is waardeloos en kost uren wachten.

Telkens krijg je daar iemand anders aan de lijn die er niets van kent of ingestudeerde antwoorden afleest.

De mails worden niet beantwoord dus ook daar wordt je moedeloos van.

Bij een vorig probleempje bij  optiline heeft het 3 maanden geduurd.

Sorry

 

Reputatie 1

Beste,

Dit is helaas niet het antwoord dat ik verwachtte.

Dat beruchte telefoonnummer 02 508 44 40. is waardeloos en kost uren wachten.

Telkens krijg je daar iemand anders aan de lijn die er niets van kent of ingestudeerde antwoorden afleest.

De mails worden niet beantwoord dus ook daar wordt je moedeloos van.

Bij een vorig probleempje bij  optiline heeft het 3 maanden geduurd.

Sorry

 

Dag @ABEL,

 

Ik begrijp dat dit vervelend is. 

Echter gebeuren zulke zaken enkel via Alpha Credit zelf en hebben wij daar geen zicht op.

Je zal dus dienen met hen contact op te nemen voor na te kijken of deze foute opzegging nog kan stopgezet worden. 

Onze excuses.

 

Groetjes,

Tim DL

Reageer