Beantwoord

Optiline website weer niet kunnen aanloggen

  • 22 September 2023
  • 15 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 1

Hoe vaak werk de website van optiline wel niet.

Nu ook weer willen aanloggen, blijft hij hangen en gaat dan door naar nieuw paswoord en zo blijf je vastzitten in een loop.

 

Het wordt wel eens tijd dat de IT dienst hier eens deftig werk van gaat maken want het is zeer betreurenswaardig hoe veel problemen er mee kunnen zijn.

 

Ik wil kunnen aanloggen maar kan dus weeral eens niet...

icon

Beste antwoord van Jonas F 27 September 2023, 11:02

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 4

Hallo @vranckxr,

Bedankt voor ons dit te melden.

Dit is vervelend en het spijt ons dat je hierdoor niet verder kan.

We merken dat het soms ook aan de zoekmachine of webbrowser ligt. 

Je zou kunnen proberen naar de website te gaan via een andere browser zoals Firefox, Google Chrome of Safari. Als het daarmee ook niet lukt, dan kunnen we enkel aanraden voor Optiline contact te nemen via 02 508 44 40.

Je kan ook onze adviseurs contacteren voor meer informatie te krijgen over Optiline.


Je belt het snelst binnen aangemeld vanuit de Easy Banking App via de optie ''Communicatie'' of door te bellen naar 02 762 60 00 in combinatie met je klantnummer en Easy Banking Phone Code (5 cijfers).

Je kan de Easy Banking Phone Code activeren in Easy Banking Web: 
- Klik op je naam  (rechts bovenaan) en nadien op "instellingen."
- Easy Banking Phone
 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 1

Dag Lars;

 

Laat ons duidelijk zijn, het ligt niet aan de browser en ook niet aan enige onkunde langs mijn kant.

Hun nummer 025084440 krijg je nooit iemand vast en heb je zelf die optie niet om doorverbonden te raken (niet in het Frans en niet in het Nederlands)

Ik heb dan maar naar callcenter gebeld 027626000 en daar iemand na 30 min aan de lijn gekregen.

Ik ben blijkbaar niet de enige die problemen had met optiline.

Het is niet de eerste keer dat ze daar problemen hebben en dit is eigenlijk zeer betreurenswaardig dat de klanten met zulke diensten moeten werken.

 

Hier moet echt dringend iets aan veranderen. Ze konden dit vermijden door al simpel op hun website te zetten dat er technische problemen zijn.

 

Beetje jammer dat we een uur verloren hebben voor niets alweer

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Reputatie 4

Hallo @vranckxr,

Het is ook iets waar je zelf helaas niets aan kan doen. We geven enkel aan wat wij zelf in het verleden hebben gemerkt dat een oplossing kan geven bij technische problemen op het platform van Optiline/Rondo.

Het is inderdaad jammer dat er geen oplossing momenteel kan gegeven worden. We verzamelen ook de feedback en geven dit ook door in de hoop dat er zo snel mogelijk iets kan gedaan worden om het probleem te verhelpen.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 1

Dag Lars,

 

Hoe lang kan dit probleem nog aanslepen ? Nog steeds niets opgelost, nog steeds geen reactie van hun kant en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar…

 

Top service…

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Reputatie 2

Dag Lars,

 

Hoe lang kan dit probleem nog aanslepen ? Nog steeds niets opgelost, nog steeds geen reactie van hun kant en telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar…

 

Top service…

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Dag @vranckxr,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp en deel je frustratie.

Ik heb een privébericht gestuurd waar je op kan antwoorden om je contractnummer door te geven van Optiline. Op die manier kan ik je vraag doorgeven en vragen dat er iemand jou contacteert.

Ik hoop dat we voor jou een oplossing kunnen voorzien.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reputatie 1

@Jonas F het is een algemeen probleem… Ik ben duidelijk niet de enige die hinder ondervindt. Test het zelf maar eens hun webruimte ligt plat, werkt gewoon niet… 

 

Geef me toegang tot hun IT systemen en ik los het zelf wel op maar hier zo veel tijd zonder enige reactie of oplossing kan gewoon niet! 

Reputatie 2

@Jonas F het is een algemeen probleem… Ik ben duidelijk niet de enige die hinder ondervindt. Test het zelf maar eens hun webruimte ligt plat, werkt gewoon niet… 

 

Geef me toegang tot hun IT systemen en ik los het zelf wel op maar hier zo veel tijd zonder enige reactie of oplossing kan gewoon niet! 

Dag @vranckxr,

Intussen hebben we berichten gekregen van Alpha Credit dat de problemen op het platform van Rondo en/of Optiline opgelost zijn.

Kunnen jullie bevestigen dat dit het geval is?

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reputatie 1

Dag Jonas,

 

Sinds deze nacht werkt het inderdaad weer.

Nu is de vraag voor hoe lang het gaat blijven werken deze keer :)

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Reputatie 2

Dag Jonas,

 

Sinds deze nacht werkt het inderdaad weer.

Nu is de vraag voor hoe lang het gaat blijven werken deze keer :)

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin

Dag @vranckxr,

Bedankt voor je bericht.

Heb je intussen nog problemen ondervonden?

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reputatie 1

Voorlopig blijft alles werken. Hopelijk geen storingen meer vanaf nu ;)

Reputatie 2

Voorlopig blijft alles werken. Hopelijk geen storingen meer vanaf nu ;)

Dag @vranckxr,

Top, bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

het inloggen op Rondo/ Optiline werkt weer niet ,hetzelfde probleem vraagt steeds om een nieuw wachtwoord.

 

Wat een pruts firma

Reputatie 1

het inloggen op Rondo/ Optiline werkt weer niet ,hetzelfde probleem vraagt steeds om een nieuw wachtwoord.

 

Wat een pruts firma

Dag @Twointje,

 

Het is spijtig dat je dit voorhebt, ik begrijp dat dit vervelend is. 

Ik raad aan om het eens via een andere browser te proberen en op een ander moment nog eens proberen.

Indien je dit reeds hebt geprobeerd en je blijft dezelfde melding krijgen, raad ik aan om Optiline te contacteren op 02 508 44 40

Dan kunnen zij met jou dit allemaal nakijken om in orde te brengen.

 

Groetjes,

Tim DL

het inloggen op Rondo/ Optiline werkt weer niet ,hetzelfde probleem vraagt steeds om een nieuw wachtwoord.

 

Wat een pruts firma

Dag @Twointje,

 

Het is spijtig dat je dit voorhebt, ik begrijp dat dit vervelend is. 

Ik raad aan om het eens via een andere browser te proberen en op een ander moment nog eens proberen.

Indien je dit reeds hebt geprobeerd en je blijft dezelfde melding krijgen, raad ik aan om Optiline te contacteren op 02 508 44 40

Dan kunnen zij met jou dit allemaal nakijken om in orde te brengen.

 

Groetjes,

Tim DL

Als dit zo gemakkelijk was dan was het al opgelost, ik heb verschillende browsers gebruikt EDGE- FIREFOX-CHROME allemaal hetzelfde . En op vberschillende tijdstippen en ls je bijna elke 30 minuten probeert zal wel genoeg zijn zeker?.

OP dit nummer bellen 02 508 44 40 ?? die nemen nooit op , ik vind dat BNP Fortis zich hier telkens heel gemakkelijk vanaf maakt , het zijn jullie tochj die samen werken met die firma voor jullie Master Gold kaarten?? wel dfat is het jullie om achter die pruts firma aan te zitten en niet jullie klanten.

Wij betalen jullie toch al genoeg voor het gebruik van de rekeningen ,moet de klant nu ook al jullie problemen gaan oplossen?

Als dit zo blijft verder gaan kom ik die stomme Master Gold catd terug in geven en ga ergens op een ander bank eentje aanvragen, ben dit beu. Ik had nooi t mij moeten laten ompraten door jullie en mijn VIS Gold card van Beobank na 28 jaar wegdoen voor jullie Master Gold card. Met mijn Visa Gold card noot problemen om in de app in te loggen en de stand van die card te bekijken.

Jullie app op mijn gsm ziet de kaart ook maar jullie lopen weken en weken achter op de juiste rekening stand, de rekening stand van de master Gold card via jullie bank app is nooit accuraat.

Jullie zijn één van de duurste banken en dan heb je zulke shit met jullie Master Gold card.

 

Reputatie 1

het inloggen op Rondo/ Optiline werkt weer niet ,hetzelfde probleem vraagt steeds om een nieuw wachtwoord.

 

Wat een pruts firma

Dag @Twointje,

 

Het is spijtig dat je dit voorhebt, ik begrijp dat dit vervelend is. 

Ik raad aan om het eens via een andere browser te proberen en op een ander moment nog eens proberen.

Indien je dit reeds hebt geprobeerd en je blijft dezelfde melding krijgen, raad ik aan om Optiline te contacteren op 02 508 44 40

Dan kunnen zij met jou dit allemaal nakijken om in orde te brengen.

 

Groetjes,

Tim DL

Als dit zo gemakkelijk was dan was het al opgelost, ik heb verschillende browsers gebruikt EDGE- FIREFOX-CHROME allemaal hetzelfde . En op vberschillende tijdstippen en ls je bijna elke 30 minuten probeert zal wel genoeg zijn zeker?.

OP dit nummer bellen 02 508 44 40 ?? die nemen nooit op , ik vind dat BNP Fortis zich hier telkens heel gemakkelijk vanaf maakt , het zijn jullie tochj die samen werken met die firma voor jullie Master Gold kaarten?? wel dfat is het jullie om achter die pruts firma aan te zitten en niet jullie klanten.

Wij betalen jullie toch al genoeg voor het gebruik van de rekeningen ,moet de klant nu ook al jullie problemen gaan oplossen?

Als dit zo blijft verder gaan kom ik die stomme Master Gold catd terug in geven en ga ergens op een ander bank eentje aanvragen, ben dit beu. Ik had nooi t mij moeten laten ompraten door jullie en mijn VIS Gold card van Beobank na 28 jaar wegdoen voor jullie Master Gold card. Met mijn Visa Gold card noot problemen om in de app in te loggen en de stand van die card te bekijken.

Jullie app op mijn gsm ziet de kaart ook maar jullie lopen weken en weken achter op de juiste rekening stand, de rekening stand van de master Gold card via jullie bank app is nooit accuraat.

Jullie zijn één van de duurste banken en dan heb je zulke shit met jullie Master Gold card.

 

Dag @Twointje,

 

Ik begrijp dat je gefrustreerd bent hierdoor.

Indien je hen niet kan bereiken, en het werkt niet om via een andere browser aan te melden, dan kan je ons Easy Banking Centre steeds ook telefonisch contacteren via je Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Dan kunnen we het voor jou nakijken.

 

Groetjes,

Tim DL

Reageer