Beantwoord

domiciliëring

  • 19 February 2022
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik kan u niet via e-mail bereiken ( dit is mischien te eenvoudig of te klantvriendelijk)

Ik vind nergens gegevens om een maandelijkse factuur van een Nederlandse energie leverancier

via een domiciliëring te betalen.

Kan u het nodige doen om mij hier wegwijs uit te maken, waarvoor dank.

mvg

Guy Maes

icon

Beste antwoord van JillH 21 February 2022, 16:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag @Maes Guy ,

 

indien je facturen van een bepaalde leverancier per domiciliëring wenst te betalen, dien je dit aan te geven bij de leverancier zelf. Zij starten de domiciliëring zelf op.

Als je een doorlopende betalingsopdracht wil starten naar een niet-Belgisch rekeningnummer, bel je best naar het Easy Banking Centre zoals hier wordt toegelicht.

 

Alvast bedankt en nog een fijne dag verder,

 

Jill

Reageer