Beantwoord

Overschrijving

  • 23 July 2023
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Als ik op “overschrijvingen” en dan op “van”, dan zie ik mijn zichtrekening niet tussen de andere rekeningen staan.

Dit heb ik nu al reeds 3 dagen aan de hand.

Ik dacht dat het van de app afhing waardoor ik ook eens op de website ben gaan kijken, maar daar staat de zichtrekening er ook niet tussen.

Hoe kan dit probleem opgelost worden?

Mvg

icon

Beste antwoord van Jonas F 24 July 2023, 11:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Als ik op “overschrijvingen” en dan op “van”, dan zie ik mijn zichtrekening niet tussen de andere rekeningen staan.

Dit heb ik nu al reeds 3 dagen aan de hand.

Ik dacht dat het van de app afhing waardoor ik ook eens op de website ben gaan kijken, maar daar staat de zichtrekening er ook niet tussen.

Hoe kan dit probleem opgelost worden?

Mvg

Dag Wouter Dieu,

De reden waarom dit gebeurt is mij op dit moment onduidelijk. Heb je de mogelijkheid om eens beveiligd met ons contact op te nemen? Op die manier kunnen we voor jou nakijken wat het probleem net is.

Ik geef je nog even mee hoe je beveiligd met ons contact kan opnemen:

Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis

Een adviseur beveiligd contacteren via de Easy Banking App en de Hello bank! app voor smartphone | Community BNP Paribas Fortis

De tweede optie zal de snelste zijn als je reeds de Easy banking app geînstalleerd hebt.

Met vriendelijke groeten,
Jonas F.

Reageer