Beantwoord

spaarrekening

  • 25 September 2023
  • 1 reactie
  • 77 Bekeken

Hallo,er is geld van mijn zichtrekening naar spaarrekening gegaan doorlopende opdracht maar geld staat niet op slaatje 

icon

Beste antwoord van Tim DL 25 September 2023, 10:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo,er is geld van mijn zichtrekening naar spaarrekening gegaan doorlopende opdracht maar geld staat niet op slaatje 

Dag @Ian vermote,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Wat bedoel je met “...staat niet op slaatje”?

Indien er een probleem zou zijn met deze doorlopende opdracht, raad ik aan om ons Easy Banking Centre even te contacteren via ‘Communicatie’ in je Easy Banking App of op 02 762 60 00 met je klantnummer en Easy Banking Phone (Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis) bij de hand.

 

Groetjes,

Tim DL 

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer