hoe kan ik de stand van een rekening consulteren op een bepaalde dag in het verleden ?
ik zoek bijvoorbeeld de stand van rekening xxx op datum van 31/03/2023
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelhoe kan ik de stand van een rekening consulteren op een bepaalde dag in het verleden ?
ik zoek bijvoorbeeld de stand van rekening xxx op datum van 31/03/2023
Beste antwoord van Julie N
Bekijk origineelBeste,
dank u voor de reactie, maar dan zie ik de verrichtingen van die dag en niet het saldo van de rekening.
Voor allerlei professionele verslagen het ik het saldo van de rekening nodig op een bepaalde dag.
Ik zou iedereen zeer dankbaar zijn mocht u mij kunnen helpen.
vriendelijke groeten.
Luc
hoe kan ik de stand van een rekening consulteren op een bepaalde dag in het verleden ?
ik zoek bijvoorbeeld de stand van rekening xxx op datum van 31/03/2023
Hallo
Dank je wel voor jouw bericht.
Je kan hiervoor best even telefonisch contact opnemen. Zo kunnen wij het document aanvragen.
Dit kan via Easy Banking App via de optie ‘communicatie’. Kies daar voor ‘Easy Banking Centre’ en kies dan ‘rekeningen en kaarten’.
Heb je geen smartphone? Bel ons dan op het nummer 02 762 60 00 in combinatie met de Easy Banking Phone-code. Hier vind je de stapjes om deze aan te maken. Een adviseur beveiligd contacteren met de Easy Banking Phone-code | Community BNP Paribas Fortis
Je kan ons contacteren op weekdagen van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Groetjes,
Julie N
Beste,
ik moet professisoneel verslagen indienen met de stand van de rekeningen op een bepaalde datum. Wanneer is naar het telefoonnummer bel deelt een vriendelijke stem mij mede dat ik moet wachten…. en wachten… en wachten…
Het is niet mogelijk om voor elke rekening hetzelfde te doen en u telkens op te bellen. Ik kan niets anders doen dan noteren dat het voor een professioneel niet mogelijk is om de stand van een rekening op te vragen op een bepaalde datum.
spijtig genoeg moet ik dan in deze verdere samenwerking afbouwen.
mvg
Hallo
Het klopt inderdaad dat het momenteel enorm druk is op onze lijnen. Dit komt doordat we heel veel oproepen binnenkrijgen ivm de staatsbon.
Zoals ik reeds heb vermeld zijn wij op weekdagen bereikbaar van 7 tot 22 uur. Dus ik raad jou aan om eventueel op een later moment ons te contacteren.
Alvast onze excuses voor dit ongemak.
Groetjes,
Julie N
Beste,
dit neemt natuurlijk niet weg dat ik telkens zou moeten bellen om een verslag of attest te vragen om aan de rechtbank te kunnen voorleggen.. Bij andere banken is dit niet het geval en kan een rapport aangevraagd worden met de stand van de rekening op een bepaalde datum. Waar dit absoluut noodzakelijk is noteer ik dat u mij niet kan helpen.
mvg
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.