Beantwoord

uittrekseks per post

  • 17 February 2021
  • 1 reactie
  • 144 Bekeken

Beste, 

waarom blijven de uittreksels per post zo lang of zelfs helemaal weg terwijl de instellingen hiervoor correct staan ingesteld en ik wel elke maand portokosten hiervoor betaal?

icon

Beste antwoord van Shari V 17 February 2021, 09:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag veerle1407

Wat vervelend dat je je uittreksels nog niet ontvangen hebt. Helaas moeten wij voor de ontvangt ook rekenen op een ander bedrijf, De Post, en soms kan dit wel wat op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak.

Kan je toch nog eens nakijken of je naast je algemene voorkeur, ook de voorkeur voor individuele rekeningen hebt aangepast. Hoe je dat doet, lees je in deze handleiding.

Mochten de uittreksels toch nog op zich laten wachten kun je telefonsich een duplicaat aanvragen aan mijn collega’s via het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer