Beste,
waarom blijven de uittreksels per post zo lang of zelfs helemaal weg terwijl de instellingen hiervoor correct staan ingesteld en ik wel elke maand portokosten hiervoor betaal?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelBeste,
waarom blijven de uittreksels per post zo lang of zelfs helemaal weg terwijl de instellingen hiervoor correct staan ingesteld en ik wel elke maand portokosten hiervoor betaal?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag veerle1407
Wat vervelend dat je je uittreksels nog niet ontvangen hebt. Helaas moeten wij voor de ontvangt ook rekenen op een ander bedrijf, De Post, en soms kan dit wel wat op zich laten wachten. Onze excuses voor het ongemak.
Kan je toch nog eens nakijken of je naast je algemene voorkeur, ook de voorkeur voor individuele rekeningen hebt aangepast. Hoe je dat doet, lees je in deze handleiding.
Mochten de uittreksels toch nog op zich laten wachten kun je telefonsich een duplicaat aanvragen aan mijn collega’s via het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.