Beantwoord

hypothecaire lening en overbruggingskrediet

  • 13 July 2023
  • 1 reactie
  • 194 Bekeken

Ik wil graag als alleenstaande een hypothecaire lening aangaan. Ik heb 3 maanden deeltijds gewerkt en werk momenteel voltijds bij een andere werkgever. Mijn netto inkomen is nu 1650 euro per maand. In totaal werk ik dus 5 maanden. Ik heb een eigen appartement, volledig afbetaald en zou hiervoor een overbruggingskrediet nodig hebben. Zou dit kunnen? Hoeveel zou ik kunnen lenen? Aangezien ik nog geen 6 maanden werk, maar nu wel een contract onbepaalde duur heb. 

icon

Beste antwoord van LarsD 13 July 2023, 12:43

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @Sofiemeliss,

Bedankt voor je bericht.

Als je advies nodig hebt over lenen voor een woning dan kan je best eens een afspraak maken in een kantoor of contact nemen met het Easy Banking Centre.

Je kan al voor een hypothecaire lening meer informatie vinden en een simulatie maken via onze website. Je kan er ook informatie vinden over het Overbruggingskrediet

 

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer