afdrukweergave rekeinguittreksels in Easy Banking

  • 7 April 2020
  • 3 reacties
  • 848 Bekeken

ik heb zowel een privé als een professionele zichtrekening. 

Als ik de rekeninguittreksels van de privérekening afprint, krijg ik die met alle verrichtingen onder elkaar. Fijn!

Wat de prof.rekening betreft, krijg ik soms slechts 1 verrichting per pagina met het resultaat dat ik voor 1 maand soms 20 pagina’s moet afdrukken en dat deze pagina’s ook individidueel worden opgeslagen, wat het zeer moeilijk maakt om nog een verrichting op te zoeken.

Is er ergens een instelling dat ik kan wijzigen om de rekeninguittreksels van de prof.rek te kunnen afdrukken met alle verrichtingen onder elkaar?


3 reacties

Reputatie 2

Dag BMC,

 

Bedankt voor je berichtje.

 

 Is het mogelijk dat je uittreksels voor je professionele rekening ‘dagelijks’ worden gepubliceerd? Je kan eventueel proberen om de frequentie te veranderen naar maandelijks of wekelijks, zodat je minder PDF-documenten krijgt.

Je kan dit op deze manier nakijken en aanpassen

 

Nog een fijne dag toegewenst!

 

 

^RV

bedankt voor dit antwoord doch ik had dit reeds gecontroleerd en de instelling voor de uittreksels staat op ‘maandelijks’  en toch ontvang ik zoveel PDF’s.. 

Hey @BMC ,

Indien je ook gebruik maakt van Easy Banking Business, is het best om daar de instellingen ook eens na te kijken. Als ze daar anders staan in Easy Banking Web, kan dit voor problemen zorgen.

Groetjes,

Lieze

Reageer